וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול VIP": פרק הפתיחה שהוריד את כולנו לביוב

13.1.2019 / 7:41

סלבס סוג ז', אח גדול עם קול קריפי במיוחד, פאשלות מהדקה הראשונה, צמד מנחים אנמים עם בדיחות קרש - "האח הגדול VIP" חזרה ועושה רושם ראשון לא מדהים בכלל. אבל אתם יודעים, זאת לא העונה שאנחנו צריכים, זאת העונה שמגיעה לנו

האח הגדול VIP, שי חי. צילום מסך
מה באמת אתה עושה כאן? "האח הגדול VIP"/צילום מסך

אם חשבתם שהעונה הקודמת של האח הגדול הייתה כישלון מביך, תוסיפו לה עכשיו סלבס סוג ז', אח גדול עם קול קריפי במיוחד, פאשלות מהדקה הראשונה (תסובבו את הגלגל כבר אינעל דינק!) וצמד מנחים אנמים עם בדיחות שאבא שלי לא היה מתבייש בהן, וקיבלתם את עונת "האח הגדול VIP" לשנת 2019. זאת לא העונה שאנחנו רוצים, זאת העונה שמגיעה לנו.

פרק הפתיחה הגרנדיוזי נפתח בבדיחה מאוד מביכה ולא מצחיקה של גיא זוארץ: הוא כאילו התבלבל וקרא מהפרומטר טקסט שכאילו יצא מהנחיית "הישרדות" (חחחח כי הוא גם מנחה את "הישרדות" הבנתם?!?!?) כן, זה היה מצחיק כמו שזה נשמע. אני חושב שזה פייר להגיד שגיא זוארץ מצחיק לפחות כמו שהוא כריזמטי.

למזלו הוא לא היה לבד. שם כדי להציל את המצב הייתה לירון ויצמן ההריונית. היא היחידה מבין המנחים מהעונה שעברה שלא פרשה מההנחיה, ומשום מה, אין לי מושג למה, הסכימה להמשיך להנחות את מופע הביזאר הזה גם השנה.

האח הגדול VIP. צילום מסך
אל הביבים. "האח הגדול VIP"/צילום מסך

ועכשיו לדיירים: הראשון שזכה להיכנס לבית האח הוא עדי לאון. מלחין הבית של אייל גולן, שופט בתוכנית "אייל גולן קורא לך", חבר של אייל גולן, דומה קצת לאייל גולן, ובכלליות, אייל גולן. הוא שונא אשכנזים שמאלנים ושמאלנים אשכנזים וכל מה שקשור בשמאל ואשכנזים, שזה בעצם אותו דבר על פי מה שהוא אמר. על סמך ההיגיון הבריא של לאון, האח הגדול החליט לתת לו משימה סודית: הוא מחליט מי נכנס לבית האח המפנק, ומי נכנס לביוב (הצופים). וזאת בזמן שהדיירים חושבים שמה שקובע הוא גלגל מזל קטן שנראה כאילו יצא ממחסן אביזרים מהניינטיז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
האח הגדול VIP, עדי לאון. צילום מסך
כוח בידיים. עדי לאון, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדייר שנכנס שני הוא השחקן הישאם סלימאן, ששיחק ב"פאודה". אני יודע שמה שאני הולך לכתוב עכשיו יבוא לכם בהפתעה גמורה אם לא צפיתם אתמול בפרק, אבל הישאם הוא ערבי. אבא שלו נפטר לפני ארבעה חודשים ונראה שהכאב עוד טרי. חוץ מזה הוא נראה בחור חביב וחיובי שנכנס ל"האח הגדול" כדי לעשות שלום עולמי. ואכן, כנראה תעודת הזהות שלו עשתה רושם על לאון, שהכניס אותו לבית להפתעת כולם.

האח הגדול VIP, הישאם סולימן. צילום מסך
חיובי. הישאם סלימאן, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדיירת השלישית ולטעמי המפתיעה של העונה היא לא אחרת מאשר א' מבית הנשיא קצב. או בשמה המלא: אורלי רביבו. הדבר שהכי זכור לי ממה שהיא אמרה בתעודת הזהות זה שאי אפשר לאלף אותה, שזה די מצחיק יחסית למישהי שמוכרת בתור א' (בסדר לא אמרתי שאני מצחיק). האמת היא שאני לא ממש מבין מה גרם לה לרצות להיכנס לבית "האח הגדול", אבל אין ספק שהולך להיות מעניין. ואם תהיתם לאן עדי לאון שלח אותה, אז כמו שניחשתם. ברור שהוא הכניס אותה לביוב. רגע, מה?!?!?! למה שלחת אותה לביוב מה אתה דפוק? מה נסגר איתך?!

האח הגדול VIP, אורלי רביבו. דניאל אלסטר,
למה לעזאזל היא נשלחה לביוב? אורלי רביבו, "האח הגדול VIP"/דניאל אלסטר

הדייר הרביעי שנכנס הישר לביוב הוא בן זיני בן ה-22, אושיית אינסטגרם ובן זוגה של טיילור מלכוב בת ה-17. גם היא, איך לא, אושיית אינסטגרם (מי עושה עליה בייביסיטר עכשיו?). יחד הם שרים ומופיעים בקליפים מאוד מביכים ביוטיוב, אבל גם הקליפים האלה לא מביכים כמו לשמוע את הצמד שרים בלייב (תסמכו עלי). בלי להכביר במילים אני מהמר שבובת הקן הזאת הולכת לסבול מאוד בבית "האח הגדול", עד שיתפוצץ וילך מכות עם מישהו. ורק בשביל זה היה שווה להכניס אותו.

האח הגדול VIP, בן זיני. צילום מסך
אומג, זה בן זיני! "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדיירת החמישית היא עיתונאית "הארץ" נרי ליבנה. היא מעידה על עצמה שהיא פמיניסטית, אליטיסטית, שמאלנית ובערך כל מילה שבן זיני לא יודע לבטא. אבל מה שברור זה שהיא גם כל מה שעדי לאון שונא. אז למה לעזאזל הוא הכניס אותה לבית המפנק ולא לביוב?! כאילו קורבן אונס לביוב, ואישה שהיא כל מה שאתה מתעב לבית המפנק? מה קורה איתך בן אדם? הכפתור הכחול זה מצד ימין!!!

האח הגדול VIP, נרי ליבנה. צילום מסך
יחסי אהבה שנאה. נרי ליבנה, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדיירת השישית היא אביבה תבורי, אמא של בן אל תבורי וסבתא של תו פרינס ג'וניור הראשון לשמו. רגע מרגש נרשם כשהיא סיפרה בבכי על ההצלחה של בן אל שהצליח בזכות עצמו. היא מצטיירת כאישה טובה שעברה כמה דברים בחיים שלה ולכן טבעי שעדי לאון כמובן הכניס אותה לביוב (מה נסגר, בן אדם).

האח הגדול VIP, אביבה תבורי. צילום מסך
עוד אחת לביוב. אביבה תבורי, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

השביעי שנכנס הוא לירן שטראובר, שוער נבחרת ישראל ומכבי תל אביב בעבר וסמל מין החל מעוד כמה שבועות. לא, באמת. אני חושב שמצאנו את ג'ורג' קלוני הישראלי (אמא אני לא גיי). חוץ מזה הוא נראה בן אדם מקסים, ואם יורשה לי להמר על מנצח אז אני מהמר עליו.

האח הגדול VIP, לירן שטראובר. צילום מסך
המנצח? לירן שטראובר, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדיירת השמינית שנכנסה היא עדן יוחנן, שחקנית, דוגמנית וטרנסג'נדרית. כי זה לא "האח הגדול" אם אין טרנסג'נדר. אני חושב לקעקע את המשפט הזה על היד שלי. גם היא נכנסה ישר לבית.

האח הגדול VIP, עדן יוחנן. צילום מסך
כי חייבים טרנסג'נדרית. עדן יוחנן, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

את הדייר התשיעי אתם בטוח מכירים מהקיוסק השכונתי או משהו, כי לי אין מושג מי זה הבן אדם הזה. הוא עונה לשם אסף גורן, רקדן ברייק דאנס שגר בלוס אנג'לס. הוא חי חצי שנה ברכב שלו בלוס אנג'לס, אבל לפי מה שהוא מספר הוא עבד קשה, לא הפסיק להאמין והיום ברוך השם הוא מלצר או משהו. שוב, אין לי מושג מי זה הבן אדם הזה. גם הוא נכנס לביוב.

האח הגדול VIP, אסף גורן. צילום מסך
מי זה? אסף גורן, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדיירת העשירית עונה לשם ויקי קנפו (גדלתי עליה!), פעילה חברתית שזכתה לכינוי אם המחאות. אני רק מתפלל שלא תתפשט גם ב"האח הגדול". נכנסה לבית האח. ריספקט.

האח הגדול VIP, ויקי קנפו. צילום מסך
אם המחאות. ויקי קנפו, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדיירת ה-11 היא רומי נסט. אלוהים יודע מי זאת. אומרת שהיא כוכבת אינסטגרם ודוגמנית מרמת השרון. הדבר היחיד שאני יכול להגיד עליה זה שהיא עלתה במדרגות כשהיא לובשת את קעקוע העיניים של אייל גולן. אה כן, וגם אותה עדי לאון שלח לביוב.

האח הגדול VIP, רומי נסט. צילום מסך
ומי את? רומי נסט, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדייר ה-12 הוא אשכרה מישהו שיכול שאתם מכירים. קוראים לו גילי מוסינזון, ולפני שהוא התחרפן הוא היה שחקן כדורסל מפורסם. היום הוא מנהל מסיבות מין והוא בי סקסואל שנמצא בזוגיות פתוחה עם בת זוג בי סקסואלית. היו לי מערכות יחסים יותר קצרות מהמשפט הזה. בכל אופן אני תמיד בעד אורגיות בבית "האח הגדול". עדי לאון הכניס אותו לבית עם איזה אמירה הזויה על זה שהוא יסתדר עם עדן בגלל שהיא גבר ואישה בבן אדם אחד. יופי עדי.

האח הגדול VIP, גילי מוסינזון. צילום מסך
יאללה אורגיה. גילי מוסינזון, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדיירת ה-13 היא גם מישהו שאתם מכירים, ולא בגלל שיש סיבה טובה לכך. נטלי דדון היא דוגמנית, אושיית אינסטגרם ואלוהים יודע מה. היא בעיקר מקפצת מריאליטי לריאליטי כבר שנים. היא אפילו מעידה על עצמה שהיא השמעון פרס של הריאליטי. היא אמרה שצילמה לבן שלה סרטון לכל יום שתהיה בבית "האח הגדול". אני באמת לא מבין למה הוא צריך את העונש הזה.

האח הגדול VIP, נטלי דדון. צילום מסך
עוד ריאליטי. נטלי דדון, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

את הדייר ה-14 אתם כנראה לא מכירים. אורי גרוס, תסריטאי ויוצר מוערך בתעשייה. האיש שעומד מאחורי המון קומדיות ישראליות ו"השיר שלנו" אחת. נראה שגם הוא לא בדיוק מבין למה הוא בא. אני מניח שהתשובה היא כסף. חוץ מזה אני חייב להגיד שהוא מסתמן בתור הדמות המעניינת והמסקרנת של העונה, וכמעט האיש היחיד שהבין מה צריך לעשות עם הגלגל הזה בכניסה. אבל גם זה לא עזר לו כי עדי לאון שלח אותו לביוב.

האח הגדול VIP, יואב גרוס. צילום מסך
מסקרן. אורי גרוס, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

הדייר האחרון שנכנס הוא, תופים בבקשה. שי חי! כן! שי עדיין חי! מתברר! האיש ששיגע מדינה שלמה עם "כל האמת בפרצוף" חוזר. אמנם בגרסה קצת היפית של עצמו אבל אני בטוח שיהיה מעניין. הוא אמר שהסיבה שהוא חזר היא "כדי לסגור מעגל". לדעתי זה בעיקר כדי לסגור את המינוס. הרגע הכי מביך בתוכנית נרשם כששי חי התעלם מהגלגל המטומטם הזה ופשוט נכנס לבית האח במקום לביוב. שזה היה רגע מדהים שמרמז להמשך המביך שמצפה לנו בתוכנית.

האח הגדול VIP, שי חי. צילום מסך
בא לסגור את המינוס. שי חי, "האח הגדול VIP"/צילום מסך

בסוף הפרק, על מנת לתבל את השעמום בצירוף הזה, האח הגדול אמר לעדי לאון שהוא צריך לבחור אם לוותר על החסינות וללכת לבית האח המפנק או ללכת לביוב. עדי בחר להיכנס לבית האח (פיהוק).

יאללה התחלנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully