וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ערוץ 13 הסתייג בעבר משי חי - אך אתמול אישר את כניסתו ל"אח הגדול"

13.1.2019 / 10:40

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל רשת-עשר, כינה בעבר את "האח הגדול" במילים "המיץ של הזבל". בנוסף, ורשבסקי, כמו גם מי שהיו מנכ"ל וסמנכ"ל רשת, העבירו ביקורת על ליהוק שי חי לעונה ה-7 של התוכנית כששודרה בקשת. אמש הוחזר שי חי לבית האח בערוץ 13

שי חי, האח הגדול VIP. ניר פקין
שי חי נכנס לבית "האח הגדול", אמש/ניר פקין

דצמבר 2009. הפאנל המרכזי שפתח את פסטיבל ראש פינה העשירי לטלוויזיה. מנכ"ל ערוץ עשר יוסי ורשבסקי התכתש עם מנכ"ל קשת, אבי ניר, והטיח בו האשמות קשות על התכנית "האח הגדול" ששידרה באותם ימים את עונתה השנייה בקשת, ואותה כינה ורשבסקי "המיץ של הזבל". "אקדים ואגיד שאם היה נופל לי ליד היום לשדר את התוכנית - הייתי עושה את זה", אמר ורשבסקי, "יש לי הרבה מה ללמוד מאבי ניר, בעיקר את השכנוע הפנימי העמוק שמביא אותו לשדר פח אשפה ולקרוא לו תוכנית דוקומנטרית. עם כל הכבוד, איש לא שמע ממני ש'הישרדות' זה פרק במתמטיקה עליונה כי יש שם בריתות. אם ניכנס לפינוי זבל, 'האח הגדול' זה המיץ של הזבל - ובואו לא נייפה את האמת".

מרץ 2016. פאנל שעסק בעתיד הטלוויזיה בכנס "אפקט טי וי" בתל אביב. עימות נוסף בין השניים. יוסי ורשבסקי מעביר שוב בפני אבי ניר ביקורת כנגד "האח הגדול" בכלל, וכנגד שי חי, מתמודד בעונה השביעית ששודרה אז - בפרט. שי חי נחשב לבעל התנהגות אלימה. לאחר שורשבסקי נשאל על ידי מנחה הפאנל, ניב רסקין, האם לדעתו צריך לצנזר גם מציאות חדשותית שמשקפת מציאות אלימה ועגומה, אמר ורשבסקי: "יש הבדל גדול בין סרט קולנוע לבין תוכנית שמבקשת לשקף מציאות. אני עוד תקוע קצת בימי 'שושלת' ואני לא זוכר שהיה צבא האמת של ג'יי־אר. זה ההבדל הגדול. צבא האמת של שי חי. אני חושב שיש מקום לריאליטי, וזו טלוויזיה טובה ואין לי עניין ערכי מול זה, אבל בואו לא ניתמם. יש הבדל גדול בין הצגת החייל בחברון שירה במחבל ומוצג בחדשות לבין זה שאתה מכניס לכל בית פעמיים בשבוע את האיש הזה, שי חי".

באותו פאנל, מי שהיה מנכ"ל רשת, אבי צבי, אמר למנכ"ל קשת, אבי ניר: "את 'האח הגדול' שאתה עושה, אני לא הייתי עושה. ואם צריך לבחון את האמירה שלי, אתה יכול לבחון אותה ב'הישרדות'. היינו יכולים ליצור בקלות דמות כמו שי חי.... אני חושב שבתור האחראים על העניין הזה, צריך לגלות עוד אחריות"; בנוסף, ביולי 2016 ארז בן הרוש, מי שהיה סמנכ"ל התוכן של רשת ועזב אותה לפני שמונה חודשים, אמר בראיון לידיעות אחרונות: "לא הרשיתי לבת שלי לראות 'האח הגדול'. אצלי שי חי לא ייכנס לבית".

שי חי. יואב דודקביץ'
המתמודד שי חי בעונה השביעית של התוכנית "האח הגדול"/יואב דודקביץ'

בעונה השביעית שי חי היה מעורב במספר עימותים ומריבות בבית. הוא דיבר בבוטות אל מתמודדים אחרים, צעק ואיים על המתמודדת קורין אביסדריס תוך הטחת כוס מים בחוזקה על הרצפה, ובעט בכוונה תחילה במיצג אמנותי שיצרה המתמודדת אור סיניוב. לאחר מכן ביקש לפרוש מהתוכנית, והתוכנית נענתה לבקשתו. בהמשך, טענה ההפקה כי הוא היה נדרש לעזוב את הבית בכל מקרה מכיוון שעבר על חוקי הפורמט בפעם השנייה.

13 ינואר 2019. עונה חדשה של "האח הגדול VIP" עולה ברשת, ארבעה ימים לפני איחוד הערוצים רשת ועשר. לבית "האח הגדול VIP" נכנס לא פחות מאשר שי חי, אותו מתמודד שמנכ"ל הערוץ הממוזג, ומי שהיו מנכ"ל וסמנכ"ל רשת - הסתייגו ממנו. בתעשיה אומרים שורשבסקי אישר בעצמו ללהק לתוכנית את שי חי.

בכל מקרה, בגזרת הרייטינג נרשמה אתמול הצלחה כבירה לרשת: "האח הגדול VIP" גרפה 27.4% רייטינג עם 815 אלף צופים לעומת 14.1% של קשת עם התכנית "המתחזים".


טרם התקבלו תגובת ערוץ 13 ויוסי ורשבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully