וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי הטום: הזמר האגדי טום ג'ונס יחזור להופעה נוספת בישראל

14.1.2019 / 7:00

לאחר שכבר ביקר כאן פעמיים בשנים האחרונות, טום ג'ונס יגיע להופעה נוספת בישראל בקיץ הקרוב. איפה ומתי זה יקרה וכמה יעלו הכרטיסים? כל הפרטים בפנים

טום ג'ונס בהופעה בתל אביב. דרור עינב
התייר המתמיד טום ג'ונס בישראל/דרור עינב

ושוב איתכם: לאחר שכבר הופיע כאן בשנים האחרונות בשתי הזדמנויות שונות, הזמר טום ג'ונס יגיע להופעה נוספת בישראל - ברביעי 3.7 בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו) בתל אביב.

אליל הפופ-סול-ארנ'בי חתום על שורה ארוכה של להיטים, בהם "It's Not Unusual", "Kiss" ו"דלילה". הוא מכר מעל מאה מיליון תקליטים, זכה לשלל פרסי מפעל חיים ואף יש לו כוכב בשדרת הכוכבים ההוליוודית וחשוב מכל - תואר אצולה. אל תשכחו לפנות אליו בתואר "סר" אם במקרה תפגשו אותו כאן במהלך ביקורו.

בשנים האחרונות משמש ג'ונס גם מנטור ב"דה וויס", והופעותיו בה תמיד מסעירות את הטלוויזיה הבריטית - כפי שקרה בסוף השבוע האחרון, עת ניהל דין ודברים מתוקשר עם שופט אחר, אולי מורס.

גם מצבו הבריאותי של ג'ונס עורר בתקשורת הבריטית, וזו שמחה לדווח כי הוא במצב מצוין לאחר ניתוח שעבר בירך שלו, כך שהמוזיקאי יגיע לכאן בשיא כושרו ויוכל כהרגלו לפזז באנרגטיות על הבמה.

בריאיון לוואלה! תרבות לפני הופעתו הקודמת כאן, אמר ג'ונס כי הדבר שהוא זוכר ומוקיר יותר מכל מביקורו הראשון זה את הקהל הישראלי. "הישראלים מאוד מוזיקליים, הם אוהבים לשמוע קולות חזקים כמו שלי יש. אני תמיד נהנה לשיר בפני ישראלים כי אני יודע שהם אוהבים לשמוע זמרים. יש זמרים נהדרים בישראל. המטרה הגדולה ביותר שלי היא לספק את הקהל שבא לראות ולשמוע אותי מופיע". נותר רק לקוות שגם ההופעה הקרובה תהיה חוויה חיובית מבחינתו.

מחירי הכרטיסים ינועו מ-257 שקל ל-1,350 שקלים, בהתאם למקומות הישיבה כמובן. המכירה המוקדמת תתחיל היום בשמונה בבוקר, לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ומחזיקי כרטיס פליי קארד. לקהל הרחב, המכירה תתחיל מחר (שלישי) בשמונה בבוקר, באתר או בטלפון 8780*.

טום ג'ונס. GettyImages
בכושר מצוין. טום ג'ונס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טום ג'ונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully