וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר כריס בראון נעצר ונחקר בפריז בחשד לאונס

22.1.2019 / 15:00

צרפתיה בת 24 טוענת כי בשבוע שעבר פגשה את הזמר כריס בראון וחבריו במועדון בפריז, התלוותה אליהם לבית המלון שבו שהה, ושם הזמר אנס אותה. בראון ושומר ראשו נעצרו על ידי המשטרה הצרפתית בחשד לאונס ועבירות סמים

כריס בראון, אוקטובר 2018. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
כריס בראון/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

הזמר וזוכה הגראמי כריס בראון נעצר על ידי המשטרה הצרפתית ונחקר בחשד לאונס. צרפתיה בת 24 טענה כי בשבוע שעבר פגשה את בראון בן ה-29 ואת חבריו במועדון בפריז. היא התלוותה איתו ועם חבריו לבית המלון שבו שהה, ושם אנס אותה לטענתה, כך פורסם במגזין הצרפתי "Closer". המשטרה עצרה וחקרה אתמול את בראון בחשד לאונס ולעבירות סמים, ביחד איתו נעצרו שני אנשים נוספים ובהם אחד משומרי ראשו. טרם הוחלט אם להגיש נגדו כתב אישום. אותו חוקרת את המקרה, וטרם פורסמה תגובת הזמר בתקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פניה החבולות של ריהאנה לאחר שהותקפה על ידי כריס בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת 2009 תקף בראון את חברתו הזמרת ריהאנה, אותה הוא הכה בעקבות ויכוח ביניהם במכונית, והשאיר אותה חבולה ופצועה שהובילו לאישפוזה. בראון הורשע בתקיפה ובאיומים ובמסגרת עסקת טיעון נידון לחמש שנות מאסר על תנאי, שנה של ייעוץ משפחתי ושישה חודשים של שירות קהילתי. בנוסף, קיבל צו הרחקה לעשר שנים מריהאנה. הזמרת ביטלה את הצו ב-2012, השניים חזרו לזוגיות ושנה לאחר מכן נפרדו.

בראון נהג באלימות והסתבך עם רשויות החוק במקרים נוספים. אחד מהם התרחש באוגוסט 2016. אשה התלוננה במשטרת לוס אנג'לס כי בראון מאיים עליה עם אקדח בביתו. השוטרים הגיעו לביתו, אבל בראון סרב להכניס אותם ללא צו. כשהם שבו עם צו, בראון עדיין סרב להכניסם לביתו והתעמת עם המשטרה, ובתקשורת פורסם כי הוא התבצר בביתו. בהמשך נאסר, ושוחרר בערבות של 250 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully