וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של ג'יימס גנדולפיני יגלם את טוני סופרנו בסרט הפריקוול

23.1.2019 / 9:21

מייקל גנדולפיני, בנו של השחקן המנוח ג'יימס גנדולפיני שגילם את טוני סופרנו בסדרת המופת "הסופרנוס", צפוי להיכנס לנעליו של אביו ולגלם את סופרנו הצעיר בסרט הפריקוול (המקדים). "כבוד ענק להמשיך את המורשת של אבא שלי", מסר

הפתיח של "הסופרנוס"/HBO

מייקל גנדולפיני, בנו של השחקן המנוח ג'יימס גנדולפיני שגילם את טוני סופרנו בסדרת המופת "הסופרנוס", צפוי להיכנס לנעליו של אביו ולגלם את טוני סופרנו הצעיר בסרט הפריקוול (המקדים) על מלחמת הכנופיות של שנות השישים, כשהמאבק בין האפרו-אמריקאים לאיטלקים בניו ג'רזי הגיע לשיא של אלימות ומשפחות הפשע שלטו ללא עוררין. הסרט ייקרא "The Many Saints of Newark" (הקדושים הרבים של ניוארק), ועל התסריט אחראי דייוויד צ'ייס, יוצר "הסופרנוס". הבמאי הוא אלן טיילור, מי שביים בעבר גם כמה פרקים ב"הסופרנוס".

מייקל גנדולפיני, שדומה מאוד לאביו שהלך לעולמו בשנת 2013, שיחק בכמה סדרות, ביניהן "הצמד". לפני גנדולפיני הבן נבחר לתפקיד, נערכו אודישנים לשחקנים רבים אולם הכישרון של גנדולפיני, ביחד עם הדמיון המדהים לאביו, שכנעו את היוצרים שהוא המתאים מכולם לתפקיד. "הוא הבין טוב מכולם את התפקיד", מסרו מקורות בהפקה לאתר "דדליין". "זה כבוד ענק להמשיך את המורשת של אבא שלי ולהיכנס לנעליו של טוני סופרנו הצעיר", מסר גנדולפיני. "אני נרגש מההזדמנות לעבוד עם דיוויד צ'ייס ועם שאר הצוות המוכשר של 'הקדושים הרבים של ניוארק'".

הסופרנוס חגגה זה מכבר 20 שנה מאז ששודר הפרק הראשון שלה. היא שודרה משנת 1999 עד 2007 ורבים רואים בה כסדרה הטובה ביותר בכל הזמנים. היא זכתה בפרסי אמי וגלובוס הזהב רבים, כמו גם שחקניה.

מייקל גנדולפיני הסופרנוס טוני. Evan Agostini, AP
דמיון לאבא. מייקל גנדולפיני/AP, Evan Agostini
מייקל גנדולפיני בהלוויה של אביו, ג'יימס גנדולפיני. GettyImages
מייקל בן ה-13 בהלוויית אביו, 2013/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully