וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום על-קולי: בומבינו ישוב להופעה נוספת בישראל

27.1.2019 / 9:00

הגיטריסט המהולל, הנחשב לגלגול עכשווי ואפריקאי של ג'ימי הנדריקס, שוב יופיע בישראל, והפעם עם אלבומו הטרי והמועמד לגראמי. איפה ומתי זה יקרה, וכמה יעלו הכרטיסים?

בומבינו. הילה דגן,
בומבינו/הילה דגן

התקופה האחרונה היתה דלה בהכרזות על הופעות בינלאומיות לוהטות, אבל הנה אחת שווה: אומרה מוקטה, הידוע כבומבינו ועוד יותר מכך ידוע כאחד הגיטריסטים הטובים בעולם וכמעין גלגול אפריקאי ועכשווי של ג'ימי הנדריקס, יגיע להופעה נוספת בישראל, שתתקיים במועדון הבארבי ב-22 במאי, מיד לאחר שיירגעו הרוחות מאירוח האירוויזיון.

בומבינו, יליד ניז'ר ובן שבטי הטוארג, מפגיש בין קצוות ומשלב במוזיקה שלו בלוז מדברי עם השפעות של מוזיקה אפריקאית שבטית ורוק אמריקאי. הוא כבר הגיע לכאן כמה פעמים בעבר וכעת יעשה זאת שוב לרגל אלבומו החדש, "Deran", שקיבל ביקורות מעולות וגם זכה השנה למועמדות לפרס הגראמי בקטגוריית מוזיקה העולם הטובה ביותר. האלבום הוקלט במרוקו, לאחר שנים שהמוזיקאי המהולל לא הקליט באפריקה, וזה קרה באולפן השייך למלך מרוקו, לא פחות.

על הבאתו של בומבינו אמונה ZUZZ Agency, מי שבעבר היתה אחראית בין השאר להופעה המרגשת של Cigarettes After Sex, למשל. כרטיסים יעלו 170 שקל במכירה מוקדמת, ו-210 שקל במכירה רגילה, ואפשר לרכוש אותם באתר הזה או באתר הזה.

בומבינו. הילה דגן,
בומבינו/הילה דגן
  • עוד באותו נושא:
  • בומבינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully