וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיממת מהסקס? זרוק את התחתונים": הסרט על מייקל ג'קסון מזעזע את אמריקה

26.1.2019 / 8:29

הסרט התיעודי על התעללות לכאורה מצד מייקל ג'קסון בשני ילדים הוצג אמש בפסטיבל "סאנדנס" ביוטה ועורר תדהמה בקרב הקהל שצפה בו. בין השאר נחשף כי ג'קסון ביצע מין אוראלי ואנאלי בילדים, העלים ראיות ("תזרוק את התחתונים שלך") ובנה מקומות מסתור כדי לבצע את זממו

מייקל ג'קסון עם הילד ווייד רובסון. יח"צ,
מייקל ג'קסון עם הילד ווייד רובסון/יח"צ

הסרט התיעודי, החושף עדויות חדשות וקשות לפיהן המוזיקאי המנוח מייקל ג'קסון התעלל לכאורה מינית בילדים, הוצג אמש (שישי) לראשונה בפסטיבל הסרטים "סאנדנס" ביוטה שבארצות הברית. הסרט, שאורכו ארבע שעות, עורר זעזוע ותדהמה בקרב הקהל והמבקרים שצפו בו. בכלי התקשורת האמריקאים דווח כי כוחות משטרה הוצבו מחוץ לאולם הקולנוע שבו הוצג הסרט על מנת לפקח מקרוב על הפגנות מחאה שקיימו מעריציו של ג'קסון במקום. בין השאר הם אחזו בשלטים שעליהם נכתב "השקר מגיע בספרינט, האמת - בריצת מרתון".

הסרט, "לעזוב את נברלנד" ("Leaving Neverland"), עוסק בשניים מקורבנותיו, שטענו כי ג'קסון התעלל בהם בילדותם. הסרט הופק ובוים על ידי דן ריד. הגברים המעידים בסרט, ווייד רובסון (כיום בן 36) וג'יימס סייפצ'ק (כיום בן 40), טענו כי כשהיו בני שבע ועשר ניהלו "מערכות יחסים ארוכות" עם ג'קסון. בסרט מרואיינים גם אמהותיהם, אחיהם ונשותיהם.

בסרט נחשף בין השאר כי ג'קסון רכש לרובסון מכשיר פקס בשנות ה-80' ושיגר אליו אינספור מכתבי אהבה. "אני אוהב אותך, קטנצ'יק. תעשה אותי מאושר", כתב ג'קסון לרובסון בן ה-7, אותו פגש לראשונה על סט פרסומת לפפסי שצילמו יחד. עוד חושף סייפצ'ק כי כמעט בכל חדר או חלל באחוזת "נברלנד" שבה התגורר ג'קסון היו מקומות מסתור עם מיטות. לדברי סייפצ'ק, ג'קסון התעלל בו מינית במקומות רבים ברחבי האחוזה, ביניהם תיבה פרטית נעולה באולם הקולנוע הפרטי של ג'קסון. בנוסף, בתחנת הרכבת בנברלנד הייתה עליית גג מוסתרת עם מיטה. "בכל המקומות האלו הוא התעלל בי מינית. הוא שיחק איתי משחקי סקס אוראלי בבריכה ובג'קוזי", אמר סייפצ'ק בסרט בזמן שהקהל נאנח בגועל.

ג'יימס סייפצ'ק שטען כי כשהיה בם עשר התעלל בו הזמר מייקל ג'קסון. ספלאש
סייפצ'ק כיום/ספלאש

רובסון סיפר בסרט כי ההתעללות המינית בו החלה כשהיה בן שבע בלבד. ג'קסון שכנע את אמו של רובסון להשאיר את בנה איתו למשך חמישה ימים. רובסון סיפר כי ג'קסון ביצע בו מין אוראלי: "אם ישמעו מה קרה כאן, אני ואתה נלך לכלא", הזהיר ג'קסון את רובסון.

רובסון סיפר כי ההתעללות המינית האחרונה מצד ג'קסון קרתה בשנת 1997, כשרובסון היה בן 14 בלבד. לדברי רובסון, ג'קסון הזמין אותו למלון בלוס אנג'לס לאחר שנים שלא נפגשו וניסה לבצע מין אנאלי בנער. "זה כאב לי מאוד, אז ג'קסון הפסיק", סיפר. לדבריו, למחרת עוזרו האישי של ג'קסון דרש מרובסון להגיע לחדר החזרות של ג'קסון, שם האחרון שאל אותו אילו תחתונים רובסון לבש בזמן האקט המיני ובדק אם נותר עליהם דם. עוד הורה לרובסון להיפטר מהתחתונים. רובסון, לטענתו, עשה כנדרש והשליך את התחתונים לפח.

סייפצ'ק סיפר עוד כי במהלך השנים שבהן התעלל בו ג'קסון, מלך הפופ יצר כמה שיטות שבעזרתן הם לא ייתפסו במהלך האקט המיני. בין השאר הציב פעמונים בדלתות שהובילו לחדרו. עוד סיפר כי בסיבובי הופעות ברחבי העולם הם היו מתאמנים כיצד להתלבש בשיא המהירות.

בתום הסרט, הקהל ההמום קם ומחא כפיים לרובסון וסייפצ'ק שהגיעו לצפות בו בפסטיבל. השניים התרגשו מאוד מתגובת הקהל. "לא קיבלנו שום תשלום על השתתפות בסרט התיעודי", הבהירו. "אנחנו לא יכולים לשנות את מה שקרה לנו בעבר. השאלה היא מה אנחנו עושים עם זה כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully