וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב להקת 'מאניק סטריט פריצ'רז' שנעדר 25 שנה - חי בישראל"

26.1.2019 / 23:27

ספר חדש טוען כי ריצ'י אדוארדס, שנעלם לפני 25 שנה והוכרז מת באופן רשמי רק לפני כעשור, נמצא למעשה בחיים, תכנן את היעלמותו ואף מתגורר בישראל "שאותה אהב ודיבר עליה ארוכות לפני שנעלם", כלשון מחברת הספר

ריצ'י ג'יימס אדוארדס, כוכב להקת הרוק "המאניק סטריט פריצ'רז", אשר נעדר מזה 25 שנה ולפני כעשור הוכרז באופן רשמי כמת, למעשה חי ומתגורר בישראל - כך טוען ספר חדש. אדוארדס, שהיה הגיטריסט ואחד מהכותבים של הלהקה הוולשית, נעלם ב-1 בפברואר 1995, לפני נסיעת הלהקה לסיבוב הופעות בארצות הברית. לאור העובדה שגופתו מעולם לא נמצאה, במשך שנים קיוו בני משפחתו וחבריו כי הוא יופיע בחיים ביום מן הימים. אולם למרות התקוות שנתלו, בשנת 2008 הוא הוכרז מת. עם זאת, ספר חדש סבור כי תכנן את היעלמותו.

כותבת הספר סיפרה לתקשורת בווילס כי הם מעריכים שאדוארדס סבל מתסמונת אספרגר שמעולם לא אובחנה, "סוג של אוטיזם שגרם לו לחסום את העולם שמסביבו". לדבריה, בשנות התשעים אספרגר לא אובחן כפי שהוא מאובחן היום, "אולם אנחנו עושים אחד ועוד אחד, קוראים ספרים על זה, וזה נראה לנו מתאים מאוד לריצ'י", הוסיפה. עוד סיפרה כי בשבועות לפני היעלמותו דיבר ריצ'י ארוכות על ישראל ואף עשה קעקוק של ישראל על גופו.

הספר מנסה לבחון תיאוריות נוספות, כמו התיאוריה הרשמית שלפיה אדוארדס התאבד וכן תיאוריה שלפיה נרצח או חוסל. בכל אופן, המשטרה מסרה לתקשורת בווילס כי על אף שהוא הוכרז באופן רשמי כמת, הם עדיין רואים באדוארדס "נעדר". לדברי המשטרה, "המקרה עדיין לא סגור. אנחנו מזמינים לכל מי שיש מידע בנושא, לפנות אלינו ולעדכן אותנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פה אצלנו? ריצ'י ג'יימס אדוארדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדוארדס נעלם ב-1 בפברואר 1995, בעת ששהה במלון במרכז לונדון. הוא היה בן 27 אז. רכבו נמצא על גשר בדרום בריטניה והמשטרה העריכה אז שהוא התאבד. זה למרות שגופתו מעולם לא נמצאה. 14 שנים לאחר מכן הוכרז הגיטריסט כמת באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully