וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול VIP: בבא עדי נקרע בין הרוחניות לבין השדים מהעבר

גיא אורדיבר

27.1.2019 / 0:17

בפרק אתמול נולד לו עדי החדש, הבבא עדי, איש צדיק ורחום שמחלק ברכות לכל מי שעולה אליו לבוטקה/גזלן. אז מה אם מדי פעם מתפלק לו העדי הישן, בעיקר כלפי עדן "שתהיה חייבת להתנצל בפניו"? ומה לעזאזל רוצה אורלי? ולאן נעלם הישאם? בלוג "האח הגדול" נפרד מרומי (מי?)

קטע מהאח הגדול

אולי חשבנו שעדי לאון הוא איש גס רוח ומניפולטור שנהנה לרדת על כל מי שקצת חלש ממנו. אבל הגיע הזמן שתכירו את עדי החדש - "הבבא עדי". הבבא עדי הוא איש צדיק, צנוע ורחום שתמיד יגיד מילה טובה לסובבים אותו. חלקם אפילו עולים לקרוואן שלו רק כדי לקבל ברכה מהבבא עדי!

עדי הבין שאולי העדי הישן פגע בדיירים האחרים ולכן הוא החליט ללכת להתבודד בקרוואן נטוש בחצר במשך לילה שלם. בקרוואן המבודד עדי חווה הארה רוחנית ונפשית ונהיה אחד עם היקום. אגב "אחד עם היקום" זה השם של הלהיט החדש שיכתוב לאייל גולן ברגע שהוא יצא מהבית. בכל אופן, עדי נולד מחדש והיום קוראים לו "הבבא עדי". הבבא עדי חושב פעמיים לפני שהוא מעיר הערות לאנשים, גם אם זה נורא חשוב להגיד לנרי שהשורשים שלה בשיער לבנים. הבבא עדי השכיל להבין שלפעמים לא כולם רוצים לשמוע את פניני החכמה שלו ושאולי להגיד למישהי שהחזה שלה קטן מדי מול אנשים אחרים (או לבד) יכול לפעמים טיפהל'ה לפגוע או להשפיל. הבבא עדי מבין היום שלמרות שלא כולם ניחנו בסגולות הנעלות שלו, אולי אין לו לגיטימציה לדחוף את האף ולהעיר הערות פוגעניות על נושאים אינטימיים של אנשים אחרים. גם אם האנשים האלה לא נעלים כמוהו.

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

האח הגדול VIP. צילום מסך
התנצל? לירן שטראובר/צילום מסך

אפילו כשנרי העמידה את הבבא להדחה במקומה, הבבא הגדול נתן לה מתנה ואמר לה "תני לי 10 דקות להירגע, בשבילך נשמה". נטלי כמובן הכירה ראשונה בכוחותיו הרוחניים של הבבא ועלתה לבוטקה-גזלן שלו על מנת לקבל ברכה. הבבא בירך אותה בברכת הזוגיות ואיחל לה שתהיה בת הזוג של לירן. אבל אז נטלי אמרה לבבא שהיא לא מעוניינת בלירן כי אין כימיה. "מה זה כימיה?" תהה לעצמו הבבא. דבר שגרם לו ללכת להתבודד שוב בקרוואן. לאחר כמה דקות של תפילה והרהורים עלו אל הבבא לירן ועדן על מנת לקבל את הברכה לזוגיות שלהם למרות שכמובן - הם לא זוג, הם סתם מתחבקים כל הזמן ומפלרטטים, איך לעזאזל אפשר לקבל את הרושם שהם זוג?!?!?! בכל אופן, הבבא בירך אותם ואמר להם שיש להם כימיה במוח ביחד. אין לי מושג מאיפה קיבל הבבא את המושג "כימיה" אבל אין ספק שהוא מאוד חכם.

ושקט בית האח הגדול, ויהי לילה ויהי בוקר. ותגלה עדן שהבבא עדי לא תמיד היה בבא טהור שכולו חכמה וצדק. פעם, ממש מזמן (יומיים), עדי הישן ניסה לעודד את לירן לחזר אחרי נטלי למרות ששניהם ידעו שעדן מפתחת ציפיות מלירן. עדן מאוד כעסה ואמרה לעדי ולירן שהם צבועים. הבבא עדי לא ידע את נפשו. הוא היה קרוע בין טוהר ורוחניות לבין השדים הישנים של עדי הישן. אבל לבסוף הבבא הנעלה התאפק ולא יצא על עדן. הוא חס עליה ורק קרא לה מפגרת ואמר לה שהיא זאת שצריכה לבקש סליחה ממנו. משום מה עדן לא הקשיבה לדברי החכמה של עדי ועדיין כעסה עליו אבל משום מה היא כן ליבנה את העניינים עם לירן שפשוט אמר לה שהוא לא באמת חיזר אחרי נטלי (למרות שהוא פאקינג כן) ואז עדן פחות או יותר סלחה לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האח הגדול VIP. צילום מסך
בסוף היא תתנצל? עדן/צילום מסך

וכמובן איך אפשר בלי מילה טובה על הפעילה החברתית ולוחמת הצדק אורלי רביבו שדאגה בוויכוח עם ויקי כנפו להדגיש שהיא קונה רק מוצרים תוצרת ישראל, אפילו אם זה יקר בכמה שקלים! פייר, מחמם את הלב למרות שאין לנו מושג מה הקשר לדיון. האמת, רמת האבסורד בסיטואציה הזאת, שבה אורלי רביבו יושבת ליד פאקינג ויקי כנפו - אם-כל-המחאות - ומתרברבת בזה, הייתה באמת פרייסלס. אפילו ויקי כנפו, שעל פי אורלי רביבו "באה מתרבות אחרת" השתתקה ממבוכה כמו דג תוצרת הארץ. יותר מזה, כמו הישאם! איפה הוא?! חיסלו אותו בפאודה? מה קורה עם הבן אדם? הבטחת לי שלום עולמי. עכשיו תקיים, גבר.

אה, הייתה גם הדחה. ואכן החלק הכי קשה בפרק היה כמובן הרגע שהקעקוע של אייל גולן הודח מהבית. אני אתגעגע אליך, קעקוע, אבל אין מה לעשות, הגיע הזמן שלך לפרוש עפעפיים ולחזור הביתה לקרקפת של אייל גולן.

כמעט שכחתי: טיילור אני אוהב אותךךךךךךךךךך!!!!!!!

רומי נסט, האח הגדול VIP. ניר פקין
ביי ביי, קעקוע של אייל גולן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully