וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום חמישי זה קורה: עידן רייכל מגיע למופע באולפן וואלה! NEWS

30.1.2019 / 12:00

אחד מהמוזיקאים החשובים בישראל מגיע ביום חמישי ב-12 בצהריים להופעה מיוחדת וחגיגית באולפן השקוף של וואלה! NEWS לרגל הוצאת אלבומו החדש "ואם תבואי אליי", שבה יחשוף גם חלק מהשירים החדשים. אנו גם חושפים בהשמעת בכורה שיר חדש שלו

צילום סטילס: דניאל קמינסקי

זאת הייתה אחת השנים המוצלחות בקריירה של עידן רייכל, אחד המוזיקאים החשובים והפורים בישראל: 16 מופעי סולד-אאוט לפרויקט שלו במסגרת פסטיבל מוזיקה שיזם וניהל אמנותית באמפי לייב-פארק בראשון לציון, ארבעה מופעי ענק בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב (שהערב ייערך המופע הראשון, וגם למופעים הללו אזלו כל הכרטיסים), שירים שהפכו ללהיטים גדולים וכעת - הדובדבן שבקצפת - אלבום חדש בשם "ואם תבואי אליי".

וואלה! תרבות נרגשת לחשוף בהשמעת בכורה גם את Imidiwanine, שיר חדש מתוך האלבום (השיר - בראש הכתבה). בשיר משתף רייכל פעולה עם בומבינו, הגיטריסט הניז'רי הנודע שמכונה "ג'ימי הנדריקס של הסהרה". מלבד שיתוף הפעולה עם בומבינו, משתף רייכל פעולה באלבומו החדש עם אמנים בולטים נוספים בסצנה הבינלאומית.

לרגל הוצאת האלבום, מגיע רייכל להופעה מיוחדת באולפן השקוף של וואלה! NEWS שבה יחשוף חלק משירי האלבום, ביניהם השירים שכבר הפכו ללהיטים "בראשית", "למה זה מגיע לנו" (שאותו הקליט עם המוזיקאי ברי סחרוף) וכמובן "ואם תבואי אליי" שהגיע למקום השלישי במצעד הישראלי השנתי לסיכום 2018 הן בגלגלצ והן ברשת ג'.

ההופעה תתקיים ביום חמישי, 7 בפברואר, ב-12:00 בצהריים והיא תועבר כמובן בשידור חי בוואלה! NEWS. מספר גולשים מצומצם נבחר להיות קהל באולפן השקוף בהופעה הכי שווה שיש ולראות את רייכל מקרוב. הצטרפו אלינו בשידור חי לצפות בהופעה.

עידן רייכל. זהבית לגאלי,
מגיע לוואלה! NEWS. עידן רייכל/זהבית לגאלי
עידן רייכל. דניאל קמינסקי,
אלבום חדש. עידן רייכל/דניאל קמינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully