וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן קרנסטון ("שובר שורות") יככב בגרסה לסדרה הישראלית "כבודו"

31.1.2019 / 21:19

הכוכב זוכה האמי של "שובר שורות" ו"מלקולם באמצע" יעטה את גלימתו של יורם חטב בעיבוד האמריקאי לסדרה "כבודו" של yes, על שופט שעושה כל שביכולתו כדי להציל את בנו, שפגע בתאונה בחבר כנופיית פשע. את הסדרה מפיקים רוברט ומישל קינג, יוצרי "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב"

יח"צ - חד פעמי

רשת הכבלים האמריקאית Showtime, האחראית על סדרות כמו "מיליארדים", "ריי דונובן" ו"פטריק מלרוז", הכריזה כי בתפקיד הראשי בגרסה האמריקאית של דרמת הפשע הישראלית "כבודו" יככב לא אחר מאשר בריאן קרנסטון, הכוכב זוכה האמי של "שובר שורות" ו"מלקולם באמצע". כמו בגרסת המקור של yes, קרנסטון יגלם שופט שבנו פגע בתאונה בחבר כנופיית פשע, ונקרע בין הצורך להסגיר אותו לידי החוק, או להסתיר את הפשע כדי להציל את חייו של הבן. הכוכב ההוליוודי סיפר שבחר להשתתף בהפקה לאחר שהתרשם מאוד מהתפקיד ומהתסריט, על אף עומס ההתחייבויות שלו בטלוויזיה, בקולנוע ובימים אלה על בימות ברודווי. קרנסטון היה מועמד ל-15 פרסי אמי ( וזכה בששה), לפרס האוסקר וכן זכה בפרס הטוני.

בראש ההפקה האמריקאית, שהזמינה עונה בת 10 פרקים אך מוגדרת "מיני-סדרה", עומדים רוברט ומישל קינג, המפיקים והיוצרים של "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב", ועל התסריט אמון היוצר הבריטי המוערך פיטר מופט, שכתב את סדרת "צדק פלילי", עליה מבוססת "ליל האירוע" של HBO. כמו כן, שותף לה המפיק הישראלי אלון ארניה. בנוסף להפקה האמריקאית, גרסאות נוספות של "כבודו" נמצאות בשלבים שונים של פיתוח בגרמניה, איטליה, צרפת, רוסיה והודו. "כבודו" מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של סדרות ישראליות שנמכרות לשידור ברחבי העולם, בהן "תאג"ד", "השוטר הטוב" שזכתה לחיים אמריקאים קצרים בנטפליקס, וכן דרמת הנעורים "אוטופיה" שבימים אלה מצטלמת גרסתה האמריקאית עבור HBO.

בראיין קרנסטון אמי 2014. GettyImages
ליהוק נפלא. קרנסטון/GettyImages

את "כבודו" יצרו שלמה משיח ורוני ניניו, בהפקת "קודה תקשורת" בראשות רם לנדס. העונה הראשונה של כבודו זכתה להצלחה גדולה בישראל ובעולם, קטפה את פרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הטלוויזיה היוקרתי "סירייס מאניה", והשתתפה בעשרות פסטיבלים ברחבי העולם. בקרוב תעלה ב-yes העונה השנייה של "כבודו", שתעקוב אחר המשך ההתדרדרות המוסרית והמקצועית של השופט, ומככבים בה לצד חטב גם לוסי אהריש, אילנית בן יעקב, ארז עובד, דני שטג, תום חגי ועוד.


צפו בעונה הראשונה של "כבודו" בוואלה! VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully