וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול VIP: העליהום החצוף של דיירי הבית על אורלי רביבו

גיא אורדיבר

3.2.2019 / 8:29

זה פשוט לא עובד לנו. כולם כאלה חמודים ומתוקים ונחמדים. הלו, אם הייתם צמאי דם - לכו עם זה עד הסוף. מספיק להתנצל ומספיק לייבב בחדר האח הגדול. וגם: מה חשבנו על הכניסה של אייל גולן לבית האח, ולמה לעזאזל ההפקה צוחקת על חולי נפש? בלוג האח הגדול VIP

האח הגדול. צילום מסך
צ'יעמום. אורי גרוס/צילום מסך

טוב תשמעו האח הגדול, זה לא עובד לי. מצטער. זה לא אתם, זה אני. באמת שניסיתי לתת צ'אנס לאהבה אבל אני מרגיש שאנחנו לא מתאימים. כןןןן אולי יכול להיות שאתם קצת משעממים אותי, לא מאתגרים. אולי אני פשוט במקום אחר בחיים שלי כרגע. במקום שבו לראות את שי חי עושה את מה ששי חי עושה פשוט כבר לא עושה לי את זה. במקום שבו לראות את עדי לאון מתנהג כמו פרי אהבתם של לואי ה-13 והישראלי המכוער פשוט כבר מרגיש לי כמו משהו שראיתי כבר. זה היה נחמד בהתחלה. פרפרים בבטן של התרגשות וציפייה. פלרטוטים של אסף ונטלי, התחלה של רומן בין לירן שטראובר לעדן. אבל אחרי כמה פרקים אני מוכן להודות שמדובר בצ'יעמום. כולם שם פשוט חמודים וטובים מדי אחד לשני.

הלו, תקפתם את אורלי כמו חבורה של פירנאות צמאות דם? אז לפחות תעמדו מאחורי זה! אל תתחילו לבוא אליה אחרי זה בשושו ותתנצלו ותגידו שלא התכוונתם ותדברו על רגשות. יאללהההההה. אפילו שי חי שיצא על אורלי כמו נבל מסרטי קונג פו התעשת אחרי זה, בכה, ואמר שהוא לא התכוון. די נו יא חבורה של רכיכות. אם אתם חארות אז תהיו חארות עד הסוף. מה אתם באים לי פה עם כל ההיגיון והמוסר הזה. אולי תלמדו משהו מהמנחים גיא זו-ארץ וזאת שאני אף פעם לא זוכר איך קוראים לה. הם די רעים! אחרי כל פעם שיש רגע שובר לב בבית הם תמיד מתבדחים על זה כמו שני חארות טובים שמקבלים כסף כדי שיכניסו להם מילים לפה. לא, ברצינות. מה נסגר עם המעברים האלה? אלה אולי המעברים לפרסומות הכי גרועים שראיתי בחיים. שי חי נשבר ובוכה בקטע ששובר לך את הלב ואז עוברים אל גיא זו-ארץ והשנייה (מאיה? שני? דורין?) שלרגע אחד עושים פרצוף עצוב, ואז פשוט מתחילים לצחוק על זה. בואנ'ה איזה חארות!!! דיירי הבית תלמדו מהם משהו!!! או שלפחות תלמדו מההפקה איך להיות אנשים מחורבנים וחסרי לב כשהם הלבישו את ויקי כנפו בתלבושת של חולי נפש, צחקו ואמרו לה להגיב בכל פעם שהיא שומעת קולות באוזניה. כן זה מאוד מצחיק לצחוק על חולי נפש. להנציח את הסטיגמה עליהם של משוגעים מסוכנים. אתם תכנית הדגל של ערוץ מסחרי בפאקינג פריים טיים! קצת אחריות!

האח הגדול. צילום מסך
איפה הפירנאות? נרי ליבנה/צילום מסך

סליחה שאני קצת כועס. אולי נקליל קצת את האווירה עם נושא לא שנוי במחלוקת כמו אייל גולן. כן, הם הביאו את אייל גולן לשיר לעדי יחד עם הבן שלו שחוגג בר מצווה. כולם בכו. אפילו אביבה שכדי לגרום לה לבכות צריך שיקרה משהו באמת נורא דרמטי כמו לראות מזלג נופל על הרצפה.

אבל בואו נחזור רגע לאורלי ושי חי וכל ההמולה שם. תשמעו, אורלי לא ממש שפויה, כן? אבל העליהום שעשו עליה דיירי הבית הוא לא פייר בשום צורה. כאילו כמו שאורי הבין בדיליי: איך אתם הייתם מרגישים אם דקה אחרי שכולם מחבקים אותך ואוהבים אותך הם פשוט מעמידים אותך להדחה אחד אחרי השני? כל אחד היה מתחרפן ומגיב כמוה. ומופע הצדקנות של שי חי והנספחים די הוציא אותם הרעים בבית. וכל הכבוד לאורלי שנשארה למרות שרצתה לעזוב. וכל הכבוד לאייל גולן שעזב אחרי השיר. לא ממש הייתי מסוגל להתמודד עם זה שהוא היה נשאר.

לסיכום אני חושב שנקודת האור היחידה שהייתה בפרק הזה היה רגע חמוד בין נטלי ואסף אחרי שנטלי גילתה שאסף לא באמת הודח, ונכנסה לחדר שלו והם התחבקו וכל זה ואחרי שהיא הלכה אסף נפל אחורה לספה מהתרגשות. הוא באמת חמוד. כאילו מוזר מאוד אבל חמוד. אני מתחיל לחשוד שהוא ייקח את העונה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully