וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם ניסן בווידוי מצמרר: "בתגובה לאונס, תיכננתי לרצוח את השחור הראשון שיעצבן אותי"

4.2.2019 / 18:18

בריאיון לרגל קידום סרטו החדש, "מרדף קר", הודה ליאם ניסן כי תיכנן לפני כמה שנים לבצע פשע שנאה בגבר שחור רנדומלי, וזאת בתגובה לאונס של אישה קרובה אליו

פורום פילם

ליאם ניסן ידוע בתור הכוכב האולטימטיבי של מותחני נקמה בדורנו. כעת, מתברר כי היה קרוב לחקות במציאות את מעשיו הקולנועיים. כך התגלה בריאיון לעיתונאית הבריטית קלמנס מישלון, בו חשף את הנסיבות בהן עמד לבצע פשע שנאה.

ניסן סיפר כי לפני כמה שנים, אישה קרובה אליו, שאת שמה לא ציין, עברה אונס. "שאלתי אותה - האם זה מישהו שהכרת? והיא אמרה לא", סיפר השחקן הוותיק. "לאחר מכן שאלתי - 'מה היה הצבע שלו'? והיא ענתה - 'הוא היה שחור'. בתגובה לכך, אני מתבייש לספר שבמשך שבוע, הייתי מסתובב ברחוב עם אלה, וקיוויתי שאיזה 'מניאק שחור' (כך במקור) ייצא מאיזה פאב ויעשה לי בעיות, כך שאני אוכל להרוג אותו".

ניסן סיפר כי לקח לו שבועיים להתגבר על הדחף הזה וכי בדיעבד הוא מבין עד כמה היה הדבר נורא. העיתונאית הבריטית סיפרה בכתבתה כי הוא נרתע מיידית מחשיפת הסיפור והפטיר: "ישמור האל, סיפרתי את זה בריאיון".

ליאם ניסן. פורום פילם,
הסרט ייצא כרגיל. ליאם ניסן ב"מרדף קר"/פורום פילם

בהמשך, הצטדק ניסן והוסיף - "זה נורא, אבל למדתי לקח. שאלתי את עצמי 'מה לעזאזל אני עושה?' גדלתי בצפון אירלנד בימי השיא של הסכסוך במקום, הכרתי כמה אנשים שהיו קורבנות של אלימות ואני מבין את הצורך בנקמה, אבל בסופו של דבר זה רק מוביל לעוד נקמה, לעוד הרג ולעוד הרג, וצפון אירלנד היא הוכחה טובה לכך".

הווידוי של ניסן, בן 63 כיום, מעורר כמובן הדים רבים ברשתות החברתיות, ובראשן תגובות חריפות על דבריו ובעיקר על הממד הגזעני שהיה בתוכנית הנקמה שלו. יש אף הקוראים להחרימו, אך בשלב זה הסרט "מרדף קר" מתוכנן לצאת כרגיל, גם בישראל.

עוד באותו נושא

"הזלתי דמעה": ראיון עם ליאם ניסן וכוכבי "סיפורי נרניה 3"

לכתבה המלאה
ליאם ניסן. GettyImages
התחרט מיד שסיפר. ליאם ניסן/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ליאם ניסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully