וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצוב לי וכואב": ג'וי ריגר צולמה בעירום על ידי אישה שצפתה בהצגה

5.2.2019 / 13:49

במהלך הסצנה האחרונה והדרמטית של ההצגה "אל נקמות" בתיאטרון הקאמרי, תיעדה אישה מהקהל את ג'וי ריגר בזמן שהייתה חשופת חזה. הודות להתערבות הפרטנרית שלה, השחקנית הלנה ירלובה, הצופה מחקה את התמונה. ריגר: "עצוב לי שבזמנים כאלה אנחנו לא עומדות אחת לצד השנייה"

ג'וי ריגר. סלי בן אריה,
"עצוב". ג'וי ריגר/סלי בן אריה

השחקנית ג'וי ריגר תועדה אמש (שני) בעירום במהלך הסצנה האחרונה והדרמטית של ההצגה "אל נקמות" בתיאטרון הקאמרי. השחקנית, המגלמת את רבקהל'ה בהצגה שעיבדו איתי טיראן ודני רוזנברג וביים של טיראן, סיפרה כי הודות להתערבות הפרטנרית שלה לבמה, השחקנית הלנה ירלובה, הצופה בקהל שצילמה אותה אולצה למחוק את התמונה החושפנית.

"בהצגה 'אל נקמות' אני עומדת בסוף חשופת חזה במשך בערך חצי דקה", כתבה ריגר בפוסט בפייסבוק. "אחרי ההשתחוויה אתמול גיליתי שצילמו אותי בשורה הראשונה. למזלי הפרטנרית המדהימה שלי הלנה ירלובה ניגשה לאותו אדם וביקשה ממנו למחוק את התמונה וחיכתה עד שהדבר יתבצע. להפתעתי הרבה גיליתי שזו הייתה אישה. עצוב לי שבזמנים כאלה אנחנו לא עומדות אחת לצד השנייה. עצוב לי וכואב". מתיאטרון הקאמרי נמסר: "אין תגובה".

אל נקמות. דניאל שריף,
ההצגה "אל נקמות"/דניאל שריף

זו לא הפעם הראשונה שבה שחקנית מתועדת בזמן שהיא מתפשטת בהצגה. השחקנית דניאל גל, ששיחקה את הדמות הראשית במחזה 'שייקספיר מאוהב', תועדה לפני כשנה וחצי על ידי תיכוניסטים מבית הספר 'ויצו' בנהלל במכשירים הניידים שלהם בזמן שהתפשטה כחלק מתפקידה בהצגה. בריאיון שהעניקה אז לתחנת הרדיו 103FM, סיפרה: "אני מבינה שלתיכוניסטים ההורמונים אכן יכולים לקפוץ בתקופת הגיל בהם הם נמצאים, אך נעלבתי. עליתי על הבמה ופשטתי בסוף המערכה הראשונה את החלק העליון של התלבושת שלי, הפרטנר שלי בהצגה ואני קלטנו לפתע מצלמות בודדות של אותם תלמידי תיכון המתעדים את העירום שלי. נורא נעלבתי באותו רגע, היה לי קשה לסדר את המחשבות. התמזל מזלי שזה היה רגע לפני שיצאנו להפסקה, התחלתי לבכות בלי שליטה והרגשתי שלוקחים לי את השליטה על העירום שלי. באתי לעשות את מה שכל שחקנית עושה על הבמה והרגשתי בגידה, אני לא יודעת מי אלו שצילמו אותי ומה יעשו עם התמונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully