וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה עלה בגורלם של כוכבי "אייס ונטורה: בלש בצחוק"

7.2.2019 / 9:12

סרט הקומדיה שהזניק לג'ים קארי את הקריירה ההוליוודית עלה לכותרות לאחרונה בעקבות האשמות קשות בטרנספוביה. לרגל ציון 25 שנים ליציאת הסרט, תהינו מה עלה בגורלם של כוכביו. אתם ודאי מעודכנים בקריירה של ג'ים קארי וקורטני קוקס - אבל לאן פנו האחרים מאז הצלחת הסרט?

TIME WARNER

25 שנים עברו מאז ג'ים קארי קיבע אצלנו את הקאצ'פרייז "אולרייטי דן" עם הסרט "אייס ונטורה: בלש בצחוק" של הבמאי טום שאדיק. הקומדיה המצליחה בכיכובו של קארי יצאה לאקרנים ממש השבוע לפני 25 שנה, בפברואר 1994. הסרט לא התקבל יפה בידי המבקרים, אולם יכולות המשחק הבלתי נשכחות של קארי הזניקו לו את הקריירה והפכו את הסרט להצלחה קופתית מרשימה עם 107 מיליון דולר הכנסות ברחבי העולם, לא רע עבור סרט שעלות הפקתו הייתה 15 מיליון דולר בלבד. קארי הפך לשם החם בהוליווד בשנות ה-90 המאוחרות עם הצלחות קופתיות נוספות בסרטים "המסכה", "טיפשים בלי הפסקה" ו"שקרן שקרן". גם ל"אייס ונטורה" יצאו מאז שני סרטי המשך (אחד מהם פריקוול) וסדרת טלוויזיה מצוירת.

בעוד אנחנו די מעודכנים במעלליו של ג'ים קארי מאז גילם את בלש חיות המחמד המטורף, אייס ונטורה, תהינו מה עלה בגורלם של שאר הכוכבים - מאשת יחסי הציבור ואהובתו של ונטורה, מליסה רובינסון, ועד הנבל הטרנסג'נדר ריי פינקל/לואיס איינהורן, שעלה לכותרות לאחרונה בגלל הסצנה הטרנספובית בה מגלים שלואיס הייתה פעם גבר. תכף נתייחס גם לזה. אז הנה עדכון קצר על כוכבי הסרט ומעשיהם מאז הצלחת "אייס ונטורה: בלש בצחוק".

פוסטר הסרט אייס ונטורה.
פוסטר הסרט "אייס ונטורה: בלש בצחוק" (יח"צ)

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אנוש נואש: "ילדותי" סובלת מחבלי לידה אבל נושאת הבטחה גדולה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully