וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריילר של "בית קברות לחיות"

7.2.2019 / 16:00

עשרים שנה אחרי ש"בית קברות לחיות" התבסס על כתבי סטיבן קינג כדי לצמרר את העולם בסוף שנות השמונים, תגיע באפריל הקרוב גרסה מחודשת של הסרט. הנה הטריילר שלה

פורום פילם

"בית קברות לחיות" יצא לראשונה כספר של אשף האימה סטיבן קינג ב-1983. הוא זכה לעיבוד קולנועי ראשון ב-1989, שנהנה מהצלחה קופתית ולפחות בזמנו נודע כאחד מסרטי האימה האפקטיביים של התקופה.

עשרים שנה לאחר מכן, היצירות של קינג פופולריות מתמיד, כפי שהוכיחה הצלחת העיבוד הקולנועי ל"זה". וכך, אנחנו זוכים כעת גם לגלגול מחודש של "בית קברות לחיות". הפעם, בשרביט הבימוי אוחזים קווין קולש ודניס ווידמאייר, וצוות השחקנים והשחקניות מסקרן ביותר: ג'ון לית'גו הוותיק והמהימן, ג'ייסון קלארק ואיימי סימץ, שחקנית ובמאית מוערכת שהופיעה בין השאר ב"אפסטרים קולור" אהוב המבקרים וגם ב"הנוסע השמיני: קובננט".

העלילה עוסקת כמובן בזוג המגלה כי לא משתלם לעבור לגור בסמוך לבית קברות, ומכאן והלאה מתחילה שרשרת של אירועים מסתוריים, מבהילים ומזוויעים. הסרט יעלה בארץ ב-4.4, ולאור העובדה שזוועתונים זוכים כאן בשנים האחרונות להצלחה רבה מתמיד, אפשר להאמין כי גם הוא ישבור קופות ויביא לאולמות הן את מעריצי המקור והן קהל חדש. עד עלייתו למסכים, הנה טריילר מלא ומתורגם לעברית שלו.

בית קברות לחיות 2. פורום פילם,
מתוך "בית קברות לחיות 2"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully