וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש וקרח: HBO חושפת תמונות ראשונות מתוך העונה האחרונה של "משחקי הכס"

6.2.2019 / 21:18

בעוד חודשיים וקצת תגיע העונה השמינית והאחרונה של אחת הסדרות הגדולות של דורנו, ו-HBO ממשיכה לרכוב יפה על הבאזז שלה. הפעם היא משחררת הצצה ראשונה למה שצפוי להתרחש העונה, תמונות סטילס בכיכובם של הגיבורים. עיינו כאן בכולן

לא נשאר עוד יותר מדי זמן - העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" תגיע ב-14 באפריל (ובשידור מקביל גם בישראל, כלומר ב-15 באפריל לפנות בוקר, ב-HOT, yes וסלקום TV). כעת משחררת HBO הצצה ראשונה למתרחש בעונה הזו באמצעות 14 תמונות סטילס שכוללות כמה מהגיבורים שנותרו: ג'ון שלג, דאינריז טארגאריין, סאנסה ואריה סטארק, שלושת האחים לאניסטר ואחרים.

נשיא HBO, ריצ'רד פלפלר, סיפר שצפה בכל פרקי העונה החדשה בתצורתם הנוכחית, עוד לפני שהושלמו עם אפקטים וכיו"ב, ומדובר "בספקטקל". כפי שאמר ל"וראייטי". "החברים יצרו ששה סרטים. התגובה שהייתה לי כשצפיתי בהן הייתה, 'אני צופה בסרט'". הוא הוסיף: "הם ידעו שהרף גבוה. הם עברו את הרף. צפיתי בהם פעמיים בלי אפקטים ואני משתאה. לכולם צפוי עונג של סיפור והפקה קסומה לגמרי".

ואילו קיט הרינגטון, המגלם את ג'ון שלג, אמר בריאיון ל-"GQ אוסטרליה" שהעונה האחרונה גרמה לו לתחושת מיאוס. "נראה שהעונה האחרונה של 'משחקי הכס' נועדה לשבור אותנו", אמר. "כולם היו שבורים בסוף. אני לא יודע אם בכינו בגלל שהיינו עצובים שזה נגמר או שבכינו בגלל שזה היה כל כך פאקינג מתיש. נמנעה מאיתנו שינה. זה היה כאילו הכל נועד כדי לגרום לך לחשוב, 'כן, פאקינג נמאס לי מזה'. אני זוכר את כולם מסתובבים לקראת הסוף ואומרים, 'הספיק לי כבר. אני אוהב את זה, זה היה הדבר הכי טוב בחיים שלי, אתגעגע לזה יום אחר, אבל מבחינתי גמרתי".

נסו לזהות את השבירה בתמונות החדשות שלהלן.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully