וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: כוכבי "הכלה מאיסטנבול" יגיעו להופיע בישראל. כמה יעלו כרטיסים?

10.2.2019 / 6:00

אוזג'אן דניז ואסלי אנוור, המגלמים את התפקידים הראשיים של פארוק וסורייה בסדרה הטורקית המצליחה "הכלה מאיסטנבול", יגיעו להופיע בישראל. מתי זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? ובכן, זה לא יהיה זול. קבלו את כל הפרטים

הכלה מאיסטנבול, אוזג'אן דניז, אסלי אנוור, שמגלמים את פארוק בוראן, סורייה בוראן. יח"צ,
מביאים את איסטנבול לתל אביב. אוזג'אן דניז ואסלי אנוור, "הכלה מאיסטנבול"/יח"צ

כפי שדיווחנו כאן בסוף החודש הקודם, פארוק עושה את דרכו אלינו: כוכב הטלנובלה הטורקית האהובה "הכלה מאיסטנבול", אוזג'אן דניז (שמגלם את הגיבור פארוק בוראן), יגיע להופיע בישראל. דניז, שמעבר להיותו שחקן מצליח בטורקיה הוא גם זמר פופולרי, יערוך מופע מלא בישראל עם עשרים נגנים טורקים המלווים אותו על הבמה בהיכל מנורה. לצדו תתארח כוכבת הסדרה אסלי אנוור, המגלמת את סורייה בוראן.

על הבאתם של דניז ואנוור לישראל אמונה חברת HOT, שאף מארגנת מפגש מעריצים גדול עם שני הכוכבים. ההופעה תתקיים ב-6 באפריל בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו) בתל אביב. עדכון: לאור הביקוש נפתח מופע נוסף שיתקיים ב-7 באפריל. מחירי הכרטיסים ינועו בין 299 ל-999 ש"ח בהתאם למקומות הישיבה. ניתן להזמין כאן ובטלפון 2207*.

"הכלה מאיסטנבול", שזכתה בפרס האמי כטלנובלה הטובה ביותר ומשודרת בארץ בערוץ ויוה (הזמין למנויי HOT, yes, סלקום TV ופרטנר TV), עוקבת אחר המוזיקאית סורייה, העובדת כזמרת ליווי וחיה חיי צניעות באיסטנבול עם דודתה. חייה משתנים עם התאהבותה באיש העסקים העשיר והנאה פארוק בוראן. משפחת בוראן היא אחת מהמשפחות הוותיקות והמכובדות בטורקיה. ראש המשפחה היא אסמה, אמו של פארוק, שאף בחרה עבורו כלה. אלא שפארוק כלל אינו מודע לתכניותיה של אמו. הוא מתאהב בסורייה, מציע לה נישואין והיא מסכימה. אסמה מסרבת לקבל אותה.


"הכלה מאיסטנבול" לצפייה חינם בוואלה! ויוה - כל בוקר פרק חדש בימים א'-ד'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully