וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי, מחווה לקורט קוביין והצגה חדשה: 5 המלצות לאמצע פברואר

14.2.2019 / 0:00

שלמה ארצי עולה לחיפה במסגרת סיבוב ההופעות החורפי שלו, פסטיבל הפיוט ייערך בים המלח, כמה אמני רוק ואינדי יקיימו מופע מחווה לסולן נירוונה קורט קוביין שהתאבד לפני 25 שנה - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלמה ארצי בהופעה בחיפה

אחרי ש-150 אלף בני אדם צפו בסיבוב ההופעות הקיצי שלו, ממשיך שלמה ארצי לפרק אולמות גם בסיבוב החורפי ולהוכיח שהוא הפרפורמר הכי טוב בישראל. כן, גם אחרי ארבעה עשורים על הבמות. הערב, במסגרת ולנטיינס דיי, הוא יגיע לפזר אהבה ולקבל אהבה בחיפה. אם עדיין לא ראיתם אותו מופיע, אל תעזו להרשות לעצמכם לפספס.

מתי? הערב, 14.2 ב-21:00

איפה? היכל רוממה חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב לזכרו של קורט קוביין

לפני 25 שנה, ואחרי ששינה עם להקתו נירוונה את פני המוזיקה, הלך קורט קוביין לעולמו והוא בן 27 בלבד. באירוע לזכרו יבוצעו השירים של אחת הלהקות החשובות ביותר בכל הזמנים, ויקחו בו חלק: קדחת, אמיר גבריאל והשותפים, יותם פור, ג'ייק אסולין, רעש לבן, Mindset, רוני וודו, The motorhome trio, אפרת פאפא כהן ועוד.

מתי? 20.2 בשעה 22:00

איפה? אוזןבר תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם אני אינני

אם כולנו יודעים שנמות מתישהו, למה לא להתחיל להתכונן כבר מעכשיו?

היוצרת נופר סלע שאלה את עצמה את השאלה הזאת והחליטה ליישם: בהצגת יחיד שיצרה לאחר מות אמה, היא מקיימת טקס פרידה אישי מהחיים ובכך מנסה למתוח - לא מעט גם באמצעות הומור ומשחק - את הגבול בין החיים והמוות, להתאמן על הרגע שלפני הסוף ולדבר על מה שכולנו משקשקים ממנו.

מתי? 19.2 ב-20:00

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכתבי אהבה

במטרה לרתום את כוחה של ההתכתבות הקלאסית ולהפיח בה חיים חדשים, יזמו היוצרות נועה רבן ומיכל ורשאי אירוע שבו יוקראו מכתבי אהבה של הרומנים הגדולים מכל הזמנים. השנה יתקיים האירוע הראשון שמהווה ירית פתיחה לפסטיבל בשנה הבאה בו יוצג המחזה "מכתבי אהבה" מאת המחזאי והסופר האמריקאיא.ר. גורני על ידי השחקנים גילה אלמגור ויהורם גאון. פתקים, גלויות ומכתבים שכתבו זה לזו שני גיבורי המחזה מילדות עד המוות חושפים בפנינו סיפור אהבה מורכב וסבוך. האמת, גם בעידן הווטסאפ אין דבר שישתווה בעוצמתו למכתב אהבה אמיתי.

מתי? הערב, 14.2 בשעה 21:00

איפה? קפה תיאטרון הקאמרי

גילה אלמגור יהורם גאון. מיכל ורשאי,
סיפור אהבה במכתבים. אלמגור וגאון/מיכל ורשאי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הפיוט והבקשות

פסטיבל הפיוט והבקשות העולמי, המתקיים זו השנה השמינית ברציפות, יארח כמה מגדולי הפייטנים והזמרים: קובי פרץ, אמיל זריהן, ליאור אלמליח, שמעון סיבוני, גבריאל אוחיון, בנימין בוזגלו, אריק משעלי, דוד ויצמן, נזעא שעבאווי, נסים טמסית, משה פרץ, אריאל דנן ועוד. יתקיימו בו חפלות מרוקאיות, אירועי פייטנים, הצגות וחגיגות מוזיקליות מכל הסוגים והטעמים.

מתי? 14-16.2

איפה? מלון דיוויד ריזורט, ים המלח

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה ארצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully