וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאית הברזילאית/גרמנית דילון תגיע להופעה בישראל

17.2.2019 / 10:51

דילון, המוזיקאית הברזילאית בעלת הקול השברירי, גדלה בגרמניה ופיתחה את הקריירה המוזיקלית שלה בברלין. בהמשך השנה היא צפויה להוציא EP חדש, ואל ישראל תגיע בחודש מאי הקרוב במסגרת סיבוב הופעות לקידומו

הזמרת דילון. יח"צ,
קול שברירי. דילון/יח"צ

המוזיקאית דילון תגיע להופעה בישראל. דילון, המוזיקאית הברזילאית בעלת הקול השברירי, גדלה בגרמניה ופיתחה את הקריירה המוזיקלית שלה בברלין. היא פרצה לתודעה העולמית כאשר הוציאה בשנת 2011 את אלבום הבכורה שלה עם הלהיט "Thirteen Thirtyfive" (שצבר למעלה מ-37 מיליון צפיות ביוטיוב) וסימן אותה מיידית כהבטחה מוזיקלית. זו התממשה כאשר גם אלבום הבכורה שלה, "This Silence Kill", כמו גם אלבום ההמשך "The Unknown", מ-2014, התקבלו באהדה וזכו לשבחים מהביקורות והקהל.

בסוף שנת 2017 הוציאה דילון את האלבום השלישי שלה, "Kind" ("ילד" בגרמנית), שאותו היא מכנה כ"אלבום של אהבה", והוא מופרד לחלוטין מעבודתה הקודמת. הוא מקרין חמימות חדשה הנובעת גם משימוש בכלי נשיפה ומציג עוד פן של המוזיקאית. בהמשך השנה הנוכחית מתכננת דילון להוציא EP בשם "When Breathing Feels Like Drowning", שכולל חומרים חדשים וקאברים בגרסאות פסנתר משולבות בסאונד אלקטרוני. היצירה החדשה, בניגוד לאלבום הקודם החמים והאופטימי של דילון, עתידה לחשוף ייאוש ופגיעות אכזרית.

דילון יוצאת לטור הופעות הסולו הראשון שלה במהלך שנת 2019 במסגרתו היא תגיע מלווה בפסנתר לראשונה לישראל למופע ישיבה אחד בבארבי, תל אביב. זה יקרה ב-9 במאי, כרטיסים ראשונים במחיר מיוחד של 140 ש"ח, לאחר מכן המחירים יעלו ל-160 ו-180 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

על הבאת דילון לישראל חתומה חברת ההפקות העצמאית ZUZZ Agency.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully