וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת וולפמאדר תגיע להופעה בישראל

20.2.2019 / 7:00

ההרכב האוסטרלי Wolfmother, שפעיל מאז 2005,חתום על להיטי רוק כמו "Woman" ו-"Dimension" ואף זכה בפרס הגראמי, יגיע להופעה בבארבי בתל אביב בקיץ הקרוב

הלהקה האוסטרלית וולפמאדר (Wolfmother) תגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב. וולפמאדר - בראשותו של הזמר והגיטריסט אנדרו סטוקדייל - פרצה עם אלבום הבכורה הנושא את שמה בשנת 2005. האלבום מתבסס על רוק קלאסי סוער והניב להיטים כמו "Joker and the Thief", "Dimension" ו-"Woman". על השיר האחרון הלהקה אף זכתה בפרס הגראמי שנתיים לאחר מכן, והפכה בכך ללהקה האוסטרלית הראשונה שזוכה בו מזה 25 שנים.

לאורך השנים שאחרי כן עבר ההרכב המקורי שינויים וחילופים. סקוטסדייל נותר החבר המקורי היחיד ביציאת האלבומים הבאים - "Cosmic Egg" מ-2009, "New Crown" מ-2014 ו-"Victorious" שיצא ב-2016 וחוזר לשורשים של האלבום הראשון. הוייב האנרגטי של ההרכב הפך אותם למבוקשים על במות הפסטיבלים הגדולים, והם אכן סימנו וי על כמה וכמה כאלה, בכללן ווכטר, רוסקילדה, קואצ'לה, לולהפלוזה ואחרות. בין לבין הלהקה הוזמנה באופן אישי ע"י לד זפלין לבצע קאבר לשיר שלהם כאשר נכנסו להיכל התהילה באנגליה, וכמו כן הוזמנה לחמם את AC/DC וגם את גאנז בסיבוב ההופעות המצליח שלהם אחרי האיחוד.

אל ישראל תגיע וולפמאדר להופעה בבארבי בתל אביב, בהפקת שוקי וייס. זה יקרה ב-14 ביולי עם חימום של להקת אלקטריק זו הישראלית. הכרטיסים יעלו 219 ש"ח במכירה המוקדמת ו-249 ש"ח לאחר מכן. ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • וולפמאדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully