וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין אמריקאי ענק ראיין את סטטיק ובן אל: "מביאים את 'טודו בום' להמונים"

20.2.2019 / 20:45

גאווה ישראלית: מגזין הבידור האמריקאי הגדול "וראייטי" פרסם כתבה נרחבת על הצמד המוזיקלי הכי פופולרי ומצליח בישראל לרגל צאת הגרסה האמריקאית ל"טודו בום". סטטיק ובן אל למגזין: "הבאנו משהו אמריקאי לישראל. מוזיקאים שלא מגיעים לארץ מפסידים את הקהל הכי טוב"

בימוי: רומן בוצ'אצקי, הפקה: רומס

כבוד ישראלי: המגזין "וראייטי", אחד המגזינים האמריקנים הנחשבים ביותר בעולם הבידור, פרסם (רביעי) כתבה נרחבת על הצמד המוזיקלי הכי פופולרי בישראל, סטטיק ובן אל, בעקבות נסיונם לחדור לשוק האמריקאי. הצמד, שהוציא בימים האחרונים גרסה באנגלית ללהיט "טודו בום" שבה מתארח גם הזמר הלטיני ג'יי באלווין, מוצג בכתבה כצמד מוזיקלי מצליח בישראל שביחד עם המפיק המוזיקלי ג'ורדי כבשו את ישראל, חיממו בין השאר את ג'סטין ביבר והוחתמו בענקית המוזיקה של חיים סבן - חברת התקליטים הגדולה בעולם. נכתב כי השיר "טודו בום" הפך ללהיט חסר תקדים בישראל וככזה שמשך מעריצים מכל העולם.

בכתבה, שכותרתה היא "סטטיק ובן אל מביאים את הלהיט הישראלי טודו בום להמונים", מתואר ניסיונם של השניים לחדור לשוק המוזיקה האמריקני. כמו כן מובא ריאיון עם הצמד הלוהט. "הבעיה המרכזית הייתה מכשול השפה", אמר סטטיק למגזין. "לשיר יש נשמה, ולכן כשאתה מנסה לתרגם אותו - אתה משחק באש. אתה רוצה להעביר את המשמעות שלו בצורה טובה ולכן זה היה קצת מאתגר. עם זאת, אני חושב שהצלחנו במשימה".

מפיקת השירה הבינלאומית אמילי רייט, שעבדה בעבר עם קייטי פרי ומיילי סיירוס, עבדה עם הצמד על שיריהם הבינלאומים. "לקח לי זמן קצר מאד כדי להבין שאני עובדת עם כוכבי רוק. הם לא מסוגלים ללכת ברחוב מבלי שמישהו קופץ עליהם ומבקש חתימה. הייתי הולכת ליד חוף הים ושומעת מכל עבר את 'טודו בום'. הם היו בכל מקום".

טודו בום עם ג'יי באלווין

"נראה לי שהבאנו משהו אמריקני לישראל", הוסיף סטטיק. "בן אל הביא את המוזיקה האתנית, אני הבאתי את הראפ שהוא כמובן אמריקני, וביחד נקודת הפתיחה שלנו לא הייתה ישראלית אלא אמריקנית. רוב המוזיקה כיום בישראל היא מוזיקה מזרחית. זו המוזיקה הכי פופולרית בישראל ובאזור שלנו, כולל טורקיה ויוון. זה לא שהמוזיקה שאנחנו עושים היא טובה יותר, פשוט יש לנו את הנוסחה הנכונה משום שזה הרבה יותר ידידותי לאנשים בחו"ל".

הצמד נדרש גם לסוגיה הבוערת מכל - סוגיית הזמרים שמחרימים את ישראל ולא מגיעים להופיע בה. "זה סופר חשוב שאמנים יגיעו להופיע בישראל. ונראה לי שברגע שזה מגיע לכישרון הישראלי, אפילו בלי האירוויזיון, יש אצלנו מוזיקאים אדירים. מוזיקאים שלא מגיעים לישראל מפסידים את הקהל הטוב ביותר בעולם".

עוד באותו נושא

כזה עוד לא היה: קבלו את השיר חדש של סטטיק ובן אל, עדן בן זקן וסטפן

לכתבה המלאה
סטטיק ובן אל תבורי כתבה וראייטי. צילום מסך
כבוד. הכתבה ב"וראייטי"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully