וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האמריקאי ג'אסי סמולט הסגיר עצמו: "ביים לינץ' גזעני כדי לקבל העלאה"

21.2.2019 / 11:21

השחקן ג'אסי סמולט, כוכב הסדרה "אימפריה", הסגיר עצמו לשלטונות, לאחר שחבר מושבעים בשיקגו החליט כי יש ממש בחשד שאירגן בעצמו את התקיפה האלימה כלפיו שבה הוכה על רקע גזעני והומופובי לכאורה. המשטרה אמרה כי בדה את ההתקפה מכיוון ש"לא היה מרוצה מהשכר שלו"

הסדרה אימפריה, ג'אסי סמולט. yes,
מואשם בתלונת שווא. ג'אסי סמולט/yes

השחקן האמריקאי ג'אסי סמולט, כוכב הסדרה "אימפריה", הסגיר עצמו היום (חמישי) לשלטונות, לאחר שהואשם בעבירה פלילית על דיווח כוזב למשטרה. סמולט בן ה-36 מואשם על ידי המשטרה כי בדה את סיפור התקיפה שלו. חבר מושבעים גדול בשיקגו החליט כי יש ממש בחשד שהשחקן אירגן בעצמו את התקיפה האלימה כלפיו, שהתרחשה בשעות הבוקר המוקדמות בשיקגו ב-29 בינואר.

השחקן בדה את ההתקפה מכיוון שהוא "לא היה מרוצה מהשכר שלו", אמר היום דובר משטרת שיקגו במסיבת עיתונאים. לדבריו, סמולט שילם 3,500 דולר לגברים לצורך פברוק התקיפה. שני הגברים שנחשדו בקשר לתקיפה שוחררו והמשטרה אמרה כי הם אינם חשודים יותר. השחקן עשוי להישלח לכלא לשלוש שנים, הוסיף דובר המשטרה. אחרי מעצרו של סמולט צייץ בטוויטר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביקורת על השחקן: "דבריו גזעניים ומסוכנים".

המשטרה חושדת כי סמולט שכר שני גברים על מנת שיתקפו אותו, ישפכו עליו חומר כימי (על פי ההערכות מדובר באקונומיקה), יקשרו חבל סביב צווארו, וכל העת יקראו כלפיו קריאות הומופוביות וגזעניות - אף שהם עצמם שחורים. סמולט אף טען אז שהתוקפים קראו קריאות "הפכו את אמריקה לגדולה שוב", סיסמתו של הנשיא דונלד טראמפ.

במקור התקיפה זכתה כמובן לגינוי מקיר לקיר וביקורות נשמעו גם מצד חבריו של סמולט ב"אימפריה", רשת פוקס שמשדרת את הסדרה וידוענים רבים שהביעו את זעזועם. אולם ככל שהתקדמה החקירה התגבר החשד שמהלך האירועים כפי שתואר על ידי סמולט אינו מדויק, מה שהתחדד כאשר תושאלו שני החשודים בתקיפה, אחים ניגריים שאחד מהם שימש כמאמן אישי של סמולט בעבר. לאורך השבועות האחרונים המשטרה ביקשה לתשאל שוב את סמולט, אך השחקן מיאן להגיע. היום, כאמור, הוא הסגיר את עצמו לשלטונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully