וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב ג'אסי סמולט שביים לינץ' גזעני כדי לקבל העלאה הושעה מהסדרה

22.2.2019 / 18:19

השחקן ג'אסי סמולט, כוכב הסדרה "אימפריה", הסגיר עצמו לשלטונות לאור החשד שאירגן בעצמו את התקיפה האלימה כלפיו שבה הוכה על רקע גזעני והומופובי לכאורה. המשטרה אמרה כי בדה את ההתקפה מכיוון ש"לא היה מרוצה מהשכר שלו". היום החליטו מפיקי הסדרה להשעותו מהסדרה

הסדרה אימפריה, ג'אסי סמולט. yes,
תלונת שווא. ג'אסי סמולט/yes

יממה לאחר שהשחקן האמריקאי ג'אסי סמולט, כוכב הסדרה "אימפריה", נעצר בגין דיווח כוזב למשטרה על מתקפה גזענית והומופובית נגדו לכאורה לפני כחודש, מפיקי הסדרה שבה הוא מככב החליטו להשעות אותו מהעונה החמישית. מפיקי הסדרה מסרו כי ג'אסי היה חבר חשוב בסדרה בחמש השנים האחרונות. "אנו דואגים לו מאוד. ההאשמות הללו אמנם מטרידות מאד, אך אנו נותנים את אמוננו במערכת המשפטית. אנו מודעים להשלכות של הליך זה על השחקנים ושאר הצוות. לאור זאת החלטנו לחתוך את התפקיד של "ג'מאל" משני הפרקים האחרונים של העונה".

השחקן האמריקאי ג'אסי סמולט, כוכב הסדרה "אימפריה", הסגיר עצמו אתמול לשלטונות, לאחר שהואשם בעבירה פלילית על דיווח כוזב למשטרה. סמולט בן ה-36 מואשם על ידי המשטרה כי בדה את סיפור התקיפה שלו. חבר מושבעים גדול בשיקגו החליט כי יש ממש בחשד שהשחקן אירגן בעצמו את התקיפה האלימה כלפיו, שהתרחשה בשעות הבוקר המוקדמות בשיקגו ב-29 בינואר. השחקן בדה את ההתקפה מכיוון שהוא "לא היה מרוצה מהשכר שלו", הסביר דובר משטרת שיקגו במסיבת עיתונאים. לדבריו, סמולט שילם 3,500 דולר לגברים לצורך פברוק התקיפה. שני הגברים שנחשדו בקשר לתקיפה שוחררו והמשטרה אמרה כי הם אינם חשודים יותר. השחקן עשוי להישלח לכלא לשלוש שנים, הוסיף דובר המשטרה. אחרי מעצרו של סמולט צייץ בטוויטר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביקורת על השחקן: "דבריו גזעניים ומסוכנים".

הסדרה אימפריה, ג'אסי סמולט. yes,
הסדרה אימפריה, ג'אסי סמולט משמאל/yes

המשטרה חושדת כי סמולט שכר שני גברים על מנת שיתקפו אותו, ישפכו עליו חומר כימי (על פי ההערכות מדובר באקונומיקה), יקשרו חבל סביב צווארו, וכל העת יקראו כלפיו קריאות הומופוביות וגזעניות - אף שהם עצמם שחורים. סמולט אף טען אז שהתוקפים קראו קריאות "הפכו את אמריקה לגדולה שוב", סיסמתו של הנשיא דונלד טראמפ.

במקור התקיפה זכתה כמובן לגינוי מקיר לקיר וביקורות נשמעו גם מצד חבריו של סמולט ב"אימפריה", רשת פוקס שמשדרת את הסדרה וידוענים רבים שהביעו את זעזועם. אולם ככל שהתקדמה החקירה התגבר החשד שמהלך האירועים כפי שתואר על ידי סמולט אינו מדויק, מה שהתחדד כאשר תושאלו שני החשודים בתקיפה, אחים ניגריים שאחד מהם שימש כמאמן אישי של סמולט בעבר. לאורך השבועות האחרונים המשטרה ביקשה לתשאל שוב את סמולט, אך השחקן מיאן להגיע. אתמול, כאמור, הוא הסגיר את עצמו לשלטונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully