וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עבירות מין בקטינות: כתב אישום חמור נגד אר.קלי

22.2.2019 / 21:04

שידור הסדרה על אודותיו הוביל לפתיחת חקירה מחודשת בעניינו, וחשיפתה של קלטת וידאו מרעישה הובילה להגשת כיתוב אישום חמור נגד המוזיקאי אר. קלי. הוא הסגיר עצמו למשטרה ואם יורשע, צפוי לעשרות שנות מאסר

אר.קלי. GettyImages
אר. קלי מסגיר את עצמו למשטרה/GettyImages

סערת אר. קלי, השלב המשפטי: לאחר שחשיפותיה של סדרה תיעודית חדשה הביאה לפתיחה מחודשת של חקירות נגד המוזיקאי, הוגש נגדו היום כתב אישום באילינוי בעוון סדרת עבירות מין חמורות. לפי פרסומי התקשורת האמריקאית, הקורבנות המדוברות הן ארבע נשים שונות, שלוש מהן קטינות.

בעקבות כתב האישום, הזמר הסגיר את עצמו למשטרה ויעמוד בפני בית משפט לראשונה בשמונה במרץ. עורך דינו סטיב גרינברג ממשיך לטעון לחפותו. "כל הנשים משקרות. אתם תראו שאר.קלי ימצא זכאי בכל האישומים", אמר נציגו המשפטי. המוזיקאי עצמו שמר על השתיקה.

הסדרה שהובילה לכדור השלג, "Surviving R. Kelly", תעלה ב-yes דוקו באמצע השבוע הבא. בארצות הברית היא שודרה לפני כחודש וחצי ועוררה תהודה עצומה, גם כיוון שמושא התיעוד שלה הוא מלכתחילה דמות מוכרת בתרבות המקומית - קלי זכה בשלושה פרסי גראמי, הוציא 12 אלבומי אולפן ומכר מעל ל-75 מיליון עותקים, ועבד בין השאר עם ויטני יוסטון, בריטני ספירס ומייקל ג'קסון, שגם עברו המפוקפק נחשף כעת.

אר. קלי. GettyImages
אר. קלי מובל למעצר/GettyImages

ג'ובאנט קנינגהאם, שהיתה זמרת הליווי של קלי, סיפרה בסדרה כי הייתה עדה לניצול ולמניפולציות הוא כביכול ביצע בעשרות נשים ונערות. "עברנו הרבה, חווינו הרבה, ראינו הרבה. הוא הרס הרבה אנשים", היא אמרה בבכי.היא הוסיפה כי היתה עדה ליחסי מין בינו לזמרת אלייה, שהיתה אז רק בת 14.

בהמשך לגילויים בסדרה, נחשפה קלטת וידאו בה מתועד המוזיקאי כשהוא מקיים יחסי מין עם קטינה, מתוך מודעות מוחלטת לגילה. מייקל אוונטי, עורך הדין שחשף את הקלטת, צייץ בתגובה להליך המשפטי - "יום הדין הגיע". כמו כן, הרשויות באילינוי כינסו חבר שופטים גדול לפני ההחלטה אם להגיש כתב אישום, ובפניו העידו שתי נשים אותן תקף מינית. לפי ההערכות, עשרות נשים נוספות עוד צפויות להעיד.

אר. קלי מואשם בעשר עבירות שונות, שעונש המאסר על כל אחת מהן נע בין שלוש לשבע שנים, כך שאם יימצא אשם, הוא צפוי לבלות את רוב שנותיו הנותרות מאחורי סורג ובריח.

עוד באותו נושא

"אנס ילדות סדרתי": חייו האפלים של הזמר אר. קלי נחשפו - וארה"ב סוערת

לכתבה המלאה
אר. קלי. GettyImages
שתיים מן העדות החדשות נגד אר.קלי/GettyImages
אר. קלי ר. קלי ר.קלי אר.קלי ליידי גאגא. AP
שלושה פרסי גראמי, עשרות שנות מאסר/AP
  • עוד באותו נושא:
  • אר קלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully