וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דדווד", "לוציפר", "בשורות טובות": מדריך סדרות אביב 2019

28.2.2019 / 17:17

13 שנים אחרי שהסתיימה הסדרה בטרם עת, חוזרת "דדווד" עם הסרט המיוחל שיסגור את הסיפור. בנוסף יגיעו "בשורות טובות", "מלכוד 22", "צ'רנוביל", "לוציפר", "אלמנטרי" ועוד שלל סדרות חדשות וחוזרות. המדריך היחיד שאתם צריכים למה שקורה בטלוויזיה בחודשים הקרובים

טריילר של הסדרה "עולם חדש" (The Society), נטפליקס/נטפליקס

עדכון אחרון: 30 באפריל 2019.


האביב כבר כאן, מה שבדרך כלל אומר שערוצי הטלוויזיה בארצות הברית מוציאים את התותחים הכבדים שלהם כדי להחדיר אותם טוב טוב אל התודעה של מצביעי האמי. הזכאות למועמדות לפרס חלה על סדרות ופרקים ששודרו בין 1 ביוני של השנה הקודמת ועד 31 במאי של השנה הנוכחית, ועל כן למשל "משחקי הכס" חזרה בזמן כדי להכניס את כל ששת פרקי העונה האחרונה שלה לטווח הזה.

אלא שהפעם חסרות לא מעט סדרות שהיינו מצפים להיתקל בהן בשלב הזה, בראשן "סיפורה של שפחה". אף שהאמתלה הרשמית היא "לתת לה יותר זמן כדי לשמר את האיכות", סביר להניח שהדומיננטיות של "משחקי הכס" היא גם הסיבה שהעונה השלישית של הדרמה הדיסטופית תגיע רק ב-5 ביוני (ובצמוד בישראל ב-HOT). מכיוון ש"משחקי הכס" בוודאי תזכה בכל הפרסים המשמעותיים של האמי הקרוב, עדיף ל"שפחה" ולסדרות אחרות לפנות לה את הדרך ולנסות את מזלן בשנה הבאה.

דדווד 2019, איאן מקשיין. HBO,
סוף סוף יהיה סוף. "דדווד"/HBO

זה לא אומר שכולם מרימים ידיים. חודשי האביב הביאו איתם גם עונות חדשות של "להרוג את איב" ו"פליבאג", שתיהן של פיבי וולר-ברידג', "הטובות לקרב", "מיליארדים", "אלים אמריקאים", "לוחם" של אחד מיוצרי "באנשי", "פוסי/ורדון" בכיכובם של סם רוקוול ומישל וויליאמס, דרמת האימה "חדרים אפלים" בכיכובה של אומה ת'ורמן, "ג'נטלמן ג'ק" של יוצרת "עמק האושר", עונה חדשה של "100" הפוסט-אפוקליפטית המעולה ואחרות. בחודש מאי נזכה לראות את "בשורות טובות" המסקרנת של אמזון, הסרט שחותם את עלילת "דדווד" 13 שנים אחרי שהסתיימה הסדרה, "צ'רנוביל" המצמררת על האסון הגרעיני, "מלכוד 22" בניצוחו של ג'ורג' קלוני, עונות חדשות של "לוציפר" ו"אלמנטרי" ועוד.

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית) ואמזון פריים וידאו (עדיין בלי תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

עוד ב-yes בחודשים הקרובים: הביסקסואלית, ויקטוריה, בוגרת כזה, החברה הגאונה, גברת וילסון
ועוד.

עוד ב-HOT בחודשים הקרובים: NCIS ניו אורלינס, ממי, דוקטור פוסטר, כל העונות של סקס והעיר הגדולה ואהבה גדולה ועוד.

עוד בסלקום TV בחודשים הקרובים: שנות האלפיים, סופרמנשן, תופסת, עד עצם היום הזה ועוד.

בפרטנר TV בחודשים הקרובים: עד עצם היום הזה, ההמולה ועוד ועוד.

בכאן 11 בחודשים הקרובים: המגדלים הגבוהים, סדרות טבע של BBC ועוד.

עוד בנטפליקס בחודשים הקרובים: ילדות טובות, זהב לבן, 12 קופים, איש משפחה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully