וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה גלים: אמן האלקטרו-פופ האמריקאי באיון (Bayonne) יגיע להופעה בישראל

28.2.2019 / 18:00

באיון, אחד הכוכבים העולים של הסצנה האלקטרונית של אוסטין, טקסס, יגיע בחודש מרץ לארץ הקודש כחלק מסיבוב ההופעות העולמי של אלבומו החדש "Drastic Measures"

הזמר ביון, Bayonne. יח"צ,
עושה את דרכו אלינו. באיון/יח"צ

אמן האלקטרו-פופ האמריקאי באיון (Bayonne) מגיע לראשונה לישראל ויופיע במועדון הפסאז' בתל אביב ב-28 במרץ 2019. באיון, אחד הכוכבים העולים בסצנה האלקטרונית של אוסטין, טקסס, יגיע לארץ במסגרת מסע ההופעות לקידום אלבומו השני והחדש "Drastic Measures", שיצא בלייבל הברלינאי המשובח "City Slang".

באיון בונה במוזיקה שלו תזמורת דיגיטלית רב-שכבתית של כלים חיים ומחשב, ושוזר באלגנטיות מלודיות קליטות ומתוקות עם מקצבי פופ ואלקטרוניקה, לצד סימפולים שאסף במשך עשר שנים. על הבמה משכלל המוזיקאי מחדש את המונח "One Man Band" - הוא שר ובה בעת מנגן גיטרה, קלידים, תופים ומפעיל את המחשב בזמן אמת, ולוקח את הקהל למסע מטלטל בין קליימקסים גרנדיוזים ועומקים פסיכדליים.

על הבאתו של באיון לארץ אמונה חברת "MOMA Productions", שפועלת מזה כתשע שנים ומתחילה את דרכה בשוק הבינלאומי. זה יקרה במועדון הפסאז', רחוב אלנבי 94 תל אביב. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 59 ש"ח בלבד, ואם תבחרו לרכוש בקופות במקום זה יעלה לכם 69 ש"ח. ניתן להזמין כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully