וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: לוק פרי, כוכב "בוורלי הילס 90210" ו"ריברדייל", עבר אירוע מוחי קשה

28.2.2019 / 19:14

השחקן בן ה-52 לוק פרי עבר אתמול (רביעי) אירוע מוחי קשה שבעקבותיו הוא מאושפז בבית החולים - כך מדווח אתר TMZ. בצירוף מקרים, האירוע שעבר אתמול התרחש כמעט במקביל לפרסום על הסדרה החדשה של חבריו ל"בוורלי הילס 90210", שפרי לא צפוי לקחת בה חלק

לוק פרי. GettyImages
מאושפז בבית החולים. לוק פרי/GettyImages

השחקן האמריקאי לוק פרי עבר אתמול (רביעי) אירוע מוחי קשה שבעקבותיו הוא מאושפז בבית החולים, כך מדווח היום אתר TMZ. דובר מטעם שירותי הכיבוי של לוס אנג'לס מסר כי בשעות הבוקר אתמול נשלח אמבולנס אל שכונת שרמן אוקס שבלוס אנג'לס, אסף אדם והבהיל אותו אל בית החולים, אך לא פירט את שם המטופל. מנהלו של פרי רק הסכים לאשר שהשחקן בן ה-52 נמצא בבית החולים להשגחה, אולם סירב לפרט מאיזו סיבה. עם זאת, בשיחה שנעשתה מביתו של פרי בבוקר יום רביעי אל מוקד החירום המקומי, נאמר כי השחקן עבר שבץ מוחי. לא ברור מה מצבו כעת.

פרי בן ה-52 משתתף בסדרת הלהיט "ריברדייל" וידוע בעיקר מתפקידו כדילן מקיי בקלאסיקת הניינטיז "בוורלי הילס 90210". בצירוף מקרים, האירוע שעבר אתמול התרחש כמעט במקביל לפרסום על הסדרה החדשה של חבריו ל"בוורלי הילס 90210", שפרי לא צפוי לקחת בה חלק. פרי השתתף בכל עשר עונות הסדרה המקורית מלבד השביעית, אך לאחר מכן ניסה להתרחק מליהוקים לתפקידים דומים והשתתף בסדרות כמו "אוז", דרמת המד"ב "ג'רמיה" ואחרות. ב-2016 חזר אל ז'אנר סדרות הנעורים עם "ריברדייל", שבה הוא מגלם את פרד אנדרוז, אביו של הגיבור ארצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully