וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן להקת 'סוויד' והמון הפתעות: מה צפוי ב"נשף רוק" 8 של אביב גפן?

1.3.2019 / 8:37

כמדי שנה, גם השנה יקיים אביב גפן את המופע החגיגי שלו, "נשף רוק", בלייב פארק בראשון לציון. לוואלה! תרבות נודע כי השנה יארח גפן את סולן להקת סוויד ברט אנדרסון וכן כמה מהשמות הבולטים במוזיקה הישראלית. רשימת האורחים המלאה - בפנים

אביב גפן נשף רוק. גבריאל בהרליה,
סופרגרופ על הבמה. אביב גפן/גבריאל בהרליה

חגיגת מוזיקה על במה אחת: כמדי שנה, גם השנה יקיים המוזיקאי אביב גפן נשף רוק חגיגי, ולוואלה! תרבות נודע כי השנה האורח המרכזי יהיה סולן להקת סוויד, ברט אנדרסון. בנוסף יתארחו כמה מהשמות הגדולים של המוזיקה הישראלית במה שהפך כבר למופע שהוא מסורת אצל אביב גפן. בין האורחים החגיגיים: ברי סחרוף, אביתר בנאי, שלומי שבן, אמיר דדון, היהודים (אורית שחף ותום פטרובר) וכן סטיבן ווילסון, שותפו של גפן להרכב "בלאקפילד", שזו לו הפעם הראשונה שהוא מתארח בנשף רוק. בחלק מהמופע יהיה הקהל עד למעין "סופר-גרופ" שיורכב מגפן, אביתר בנאי, שלומי שבן וברי סחרוף שינגנו יחדיו כמה שירים. בדומה לשנה שעברה, גם השנה יתקיים המופע בלייב פארק ראשון לציון ב-25 במאי.

"נשף רוק 8 עומד בסימן 'נבחרת החלומות' מכיוון שהצלחתי לארוז לערב אחד את הקצפת של המוזיקה בישראל ומצד שני את הסולן האייקוני והכריזמטי של 'סוויד' ברט אנדרסון שהיה אחד מחלוצי הבריט-פופ לצד להקות כמו בלר ואואזיס", אמר גפן. "אני זוכר את עצמי עומד שעות בתור בלונדון להשיג כרטיס ולראות את "סוויד" ללא הצלחה. גם סטיבן ווילסון שותפי בבלאקפילד מצטרף זו פעם ראשונה לנשף רוק. אני מאוד מתרגש לקראת הנשף הזה ובטוח שלקהל שלי זו מתנה חד פעמית להיות שם ולחוות איתנו את 'מפגש הפסגה' המוזיקלי הזה לערב אחד בלייב פארק".

"נשף הרוק" שיזם אביב גפן לפני שמונה שנים הוא המופע השנתי הגדול והחגיגי של המוזיקאי, והוא נחשב לאחת ההפקות המושקעות בישראל. בשנה שעברה הוא חגג 70 למוזיקה הישראלית כשאירח את מיטב המוזיקאים בישראל, ביניהם דני סנדרסון וגידי גוב, חברי להקת תיסלם יזהר אשדות ודני בסן, חברי "נוער שוליים" דודי לוי ומיקיאגי, זהבה בן, ארקדי דוכין ומיכה שטרית מ"החברים של נטאשה", ברי סחרוף ואורית שחף מ"היהודים", אדם ועוד ועוד. לפני שנתיים אירח את המוזיקאי הבריטי ג'ייק באג ואת הזמר האיראני שאהין נג'אפי. בשנה שלפני כן אירח גפן את המוזיקאי האמריקאי מייק גרסון.

אביב גפן נשף רוק. יח"צ,
אביב גפן נשף רוק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully