וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה את זה בענק: אסף גורן הוא הזוכה באח הגדול VIP

2.3.2019 / 23:00

אחרי 50 ימים, הוכרז זוכה בגמר האח הגדול VIP. הרקדן אסף גורן, בן 27 מלוס אנג'לס, שבעבר השתתף בקליפ של בריטני ספירס, ניצח בגמר הגדול כשגבר על שי חי שהגיע למקום השני. למקום החמישי הגיע עדי לאון, למקום הרביעי - נטלי דדון, למקום השלישי בן זיני

אסף גורן שי חי האח הגדול VIP. צילום מסך
הגיעו לסוף. אסף גורן ושי חי/צילום מסך

אסף גורן הוא הזוכה בגמר האח הגדול VIP. הוא גבר על שי חי שהגיע למקום השני ואמר בצאתו "המעגל נסגר". גורן, 27, מלוס אנג'לס, גרף פרס כספי על סך רבע מיליון שקל. גורן הוא יוצר מוזיקת היפ הופ תחת השם XTRDNRY. בעבר השתתף גורן בכמה תכניות ריאליטי מצליחות בעולם. הוא זכה להשתתף כרקדן בקליפים של בריטני ספירס וג'ייסון דארולו.

הראשון שיצא מהבית והגיע למקום החמישי בגמר הוא עדי לאון, אחד הדיירים הכי צבעוניים בבית. "אני אוהב את כל הקטנות האלה שעושות בלגן בבית", אמר עם צאתו כשנשאל על חיבתו לעורר סערות בבית. אחריו יצאה נטלי דדון שהגיעה למקום הרביעי. במהלך שהותה בבית התעמתה כמה פעמים עם שי חי שקרא לה "בריונית". למקום השלישי והמכובד הגיע כוכב הרשת בן זיני. רגע לפני הגמר הודחו מהתוכנית שתי נשים חזקות שבלטו מאוד בבית - ויקי קנפו ואורלי רביבו.

גמר האח הגדול VIP 2019. מיכה לובטון,
חמישיית הגמר/מיכה לובטון

כששנשאלה כנפו בריאיון לוואלה! סלבס לאחר שיצאה את מי היא הכי פחות אהבה בבית, היא לא היססה כשאמרה בביטחון "נטלי דדון". גם ההסבר שלה לא היה רחמני או מתנצל: "נטלי היא בן אדם, לבן אדם יש עקרונות, יש לו אמירה. לא יכול להיות שבבית כזה קשה אין קצת עצבים אי אפשר ללכת ולהגיד שלום. בשביל שלום צריך גם מלחמה ואני חושבת שצריך לתת ביטוי למלחמה".

כשהשיחה עברה לשי חי - לכנפו היו רק דברים טובים להגיד: "אנשים מפספסים אותו. הדביקו לו סטיגמה שהיא לא נכונה. הוא בא פעם שנייה לבית האח ואמר 'יאללה אני אשנה' ולא הצליח כי זה הוא, הוא בסך הכל קולני יותר יש לו צורת הגנה כי זו האמנות שלו. הוא הכי אמיתי שם, יותר ממני אפילו. אני לפעמים פחדתי להביע כדי לא לפגוע הוא אמר את מה שיש לו להגיד".

הדיירת אורלי רביבו אמרה לוואלה! סלבס לאחר שהודחה כי החליטה להיכנס לבית כדי לספר את סיפורה כ-א' מבית הנשיא: "אני חושבת שבמשך שנים רבות שמעו הרבה מאוד שקרים, הרבה מאוד הכפשות, חלקי משפטים, חלקי קטעים - חיברו אותי עם מתלוננות אחרות, מתלוננות אחרות חיברו עם הסיפור שלי, לא היה קשר בין המציאות לאמת, לא היה קשר הרבה דברים שקרו שם והיה חשוב לי פעם אחת ולתמיד לעמוד ולספר את זה ממקום בוגר ממקום אחראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully