וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפרית הפרובוקטיבית ברוק קנדי תגיע להופעה בישראל

3.3.2019 / 10:00

הזמרת והראפרית האמריקאית ברוק קנדי, הדוגלת בדימויי מין מתריסים ושיתפה בעבר פעולה עם סיה, דיפלו, צ'ארלי XCX ואחרות, תגיע להופעה בישראל בחודש מאי הקרוב

ברוק קנדי. יח"צ,
ברוק קנדי/יח"צ

הראפרית והזמרת האמריקאית ברוק קנדי תגיע להופעה בישראל. זה יקרה במועדון הבארבי בתל אביב ב-10 במאי 2019.

קנדי גדלה בלוס אנג'לס לאב שהיה סמנכ"ל הכספים באימפריית הפורנו "Hustler" של לארי פלינט. היא יצאה מהארון (מגדירה את עצמה כפאן-סקסואלית) בגיל צעיר, עבדה תקופה קצרה כחשפנית, הייתה אסיסטנטית של רייצ'ל זו (הסטייליסטית של כוכבי הוליווד), כיכבה בקליפ הוויראלי "Genesis" של גריימס - כל זאת לפני שהחלה להתמקד בקריירה המוזיקלית. כשהיא טעונה בעבר סוער ובאג'נדה פמיניסטית-קווירית-פרובוקטיבית, במטרה לזעזע ולשבור הגדרות, הוציאה במהלך 2012-2013 הוציאה את הסינגלים "I Wanna Fuck Right Now" ו-"Everybody Does", שהיכו גלים ברשת וצברו מיליוני צפיות' ושיתפה פעולה גם עם Charli XCX.

הדימוי הסקסי והמתריס, הסטייל המקורי עם תוספות השיער, עדשות המגע הצבעוניות, הפלטפורמות העצומות ומחוכי העור, משכו את תשומת הלב של המעצב ניקולה פורמיקטי המנהל האמנותי של דיזל, שעבד גם עם ליידי גאגא. הוא גייס את קנדי לככב בקמפיין של דיזל ועיצב לה לוקים פרועים שמיתגו אותה כאייקון אופנה. את הטירוף האמנותי והאופנתי של השניים ניתן לראות בקליפ "Opulence". השיר, שהוא גם שיר הנושא של EP הבכורה של קנדי (2014), נכתב במשותף עם Sia והופק ע"י דיפלו. החיבור בין סיה לקנדי הוביל לכתיבה משותפת של שירים נוספים וסיה גם משתתפת בשיר "Living Out Loud", שיצא ב-2017. בעקבותיו יצאה לסיבובי הופעות משותפים עם ליזו וצ'ארלי XCX.

בתקופה האחרונה חזרה ברוק קנדי להשפעות הפאנק בראפ שלה והוציאה את ההמנון המהפכני "My Sex" בהשתתפות מיקי בלאנקו, MNDR, & Pussyriot עם הקליפ הפרובוקטיבי בו נראים איברי מין ועירום מכל עבר על המסך. בתחילת השנה קנדי הצהירה שסיימה להקליט את אלבום הבכורה שלה שצפוי לצאת השנה.

על הבאת לישראל חתומה חברת ההפקות העצמאית ZUZZ Agency, האחראית גם על הגעתם של Cigarettes After Sex, Peaches, Unknown Mortal Orchestra ועל ההופעות הקרובות של Dillon ו- Bombino. כרטיסים במחירים שינועו בין 160 ל-180 ש"ח ניתן לרכוש כאן וגם פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully