וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, אוננות ואורית פוקס: הקליפ של דודו פארוק חצה את הגבול? צפו

2.3.2019 / 21:26

הזמר דודו פארוק הוציא קליפ חדש לשירו "מים", שלא מן הנמנע עומד לעורר סערה-רבתי במדינה: בקליפ שר פארוק מילים כמו "אמהות הן רטובות וזה שקוף כמו מים", והוא נראה מקיים יחסי מין עם אורית פוקס. צפו והכריעו בעצמכם אם הזמר חצה (שוב) את הגבול

הקליפ לשיר "מים"

(מעל - הקליפ הפרובוקטיבי לשיר "מים" של דודו פארוק. בימוי ועריכה: שאול לוריא ונדב דירקטור)

והנה חלק קטן ממה שכתב המבקר שלנו עמית סלונים על הופעתו של דודו פארוק לפני כחודשיים:

"בהופעה המלאה הראשונה שלו הוא נראה מלא בביטחון עצמי, לא הפסיק לזוז לרגע, והשתמש בחופשיות בכל הבמה ובכל חלקי הגוף שלו כדי להעביר את המוזיקה שלו, טובה ככל שתהיה, לקהל. אלא שפה זה בערך נגמר. מי שציפה להופעה מוזיקלית-קומית מהסוג של "טיסת הקונקורדים", "טניישס די" או "ספיינל טאפ" עם קטעי קישור מתוזמרים ומתוסרטים בין השירים התאכזב. מי שחשב שהשירים עצמם יהיו קורעים מצחוק כמו בהופעות של הראפר "ליל דיקי" כבר ממש יצא מבואס. ההופעה נמשכה בדיוק שעה, ולמעט עקיצה מעט קטנונית לכיוונם של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג שכביכול "זכו בפרס", היא הייתה נטולת הומור לחלוטין. רוב השירים של פארוק מטופשים ומנסים לזעזע יותר מאשר להצחיק, וזה אולי נחמד בהאזנה בלתי רציפה - אבל במשך שעה מדובר באינפלציה של ברבורים פרובוקטיביים. זה חבל במיוחד מכיוון שברגע קטן וחמוד, קומאי ערך דואט של כלי הקשה יחד עם המתופף והוכיח שיש לו חוש קצב מצוין והמון פוטנציאל להביא למוזיקה שלו רמה קצת יותר גבוהה ממה שהוא הציג עד עכשיו.

(...) "הגימיק הגדול הבא של דודו פארוק יהיה להמציא את עצמו מחדש, או ללכת בדרכם של עלי ג'י, בוראט, האשם תמיד, באסם עזיז, קוקו וסטיב - ולהחזיר ציוד, בדרך אל הדבר הגדול הבא. אם הוא ישחק את המשחק כמו שצריך, הוא יוכל אולי להפוך לחבר קבוע בארץ נהדרת בעתיד. אם יתעקש להשכיב את כל הג'יטונים על הדמות הראשונה שיצר, הוא עלול להפוך בתוך כמה שנים לזיכרון נעים ונוסטלגי שמדי פעם כיף (מאוד) לראות ביוטיוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully