וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדיחה הנוראית של יעקב אילון: "הרג" בשידור את מתחרו עודד בן עמי

3.3.2019 / 19:14

מגיש מהדורת החדשות של חמש בערב בערוץ 13, יעקב אילון, עשה פדיחה קשה כשדיווח בשידור על טקס האשכבה של השחקן "עודד בן עמי" במקום עודד תאומי, שהלך לעולמו בסוף השבוע. לאחר מכן עדכן אילון כי שוחח עם בן עמי: "איחלתי לו בריאות. שנינו הסכמנו שזו סגולה לאריכות ימים"

יעקב אילון בערוץ 13

אופס: פדיחה קשה למגיש הוותיק יעקב אילון במהלך שידור מהדורת החדשות של חמש בערב בערוץ 13. בזמן שדיווח על טקס האשכבה של השחקן עודד תאומי שהלך לעולמו בגיל 81 בסוף השבוע, קרא לשחקן "עודד בן עמי" במקום "עודד תאומי". אילון מיהר לצלצל למתחרה שלו מערוץ 12, המשדר את מהדורת שש בערב, מיד לאחר השידור. "סיימתי הרגע שיחת טלפון עם עודד בן-עמי שבה איחלתי לו בריאות ואריכות ימים", כתב בטוויטר. "אכן אמרתי בטעות את שמו במקום עודד תאומי ושנינו הסכמנו שזו סגולה לאריכות ימים".

מאות בני אדם הגיעו בצהריים להשתתף בטקס האשכבה של תאומי שהלך לעולמו בסוף השבוע. ארונו הוצב בתיאטרון הקאמרי ומאות בני אדם הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון. אמירה תאומי, בתו של עודד תאומי, סיפרה כיצד מגיל צעיר מאוד, אחרי הפעם הראשונה שנכחה בתיאטרון באשכבה של שחקן שאך זה מת, חששה מהרגע הזה שהם יהיו אלה שיושבים בשורה הראשונה. "אבל היה לי ברור שאמא תנהל את זה ביד רמה", אמרה אמירה. "הבעיה היא שאמא עזבה, אז נשארנו שתינו להתמודד עם זה". אמירה הוסיפה וסיפרה על אביה, כיצד היה מתעל לפעמים את הדמות שגילם על הבמה ונשאר איתה גם מחוצה לה. "תחשבו על יאגו או ריצ'רד השלישי מסתובבים בבית. זה מפחיד", אמרה לקול צחוקו של הקהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשו לו 'אברום בורג'. עודד בן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully