וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לישראל: פול אנקה יגיע ביולי, די-ג'יי סולומון - ביום העצמאות

5.3.2019 / 7:21

הזמר האגדי פול אנקה יחזור לישראל להופעה אחת ב-11 ביולי, הופעה שבה יבצע את הקלאסיקות הבלתי נשכחות שלו לצד מיטב שיריו של פרנק סינטרה. חודשיים לפני כן יגיע לישראל די-ג'יי סולומון להופיע בפארק הירקון ביום העצמאות. לכל הפרטים

הזמר האגדי פול אנקה חוזר לישראל עם הופעה חדשה בשם "אנקה שר סינטרה", שבה הוא יבצע את הקאלסיקות הבלתי נשכחות שלו לצד מיטב להיטיו של סינטרה. פול אנקה, מי שכתב בגיל 16 את הלהיט "דיאנה", חוגג השנה 60 שנות קריירה עם למעלה מ-600 שירים שכתב, 126 אלבומים וכמעט 100 מיליון מכירות שיא ברחבי העולם. אנקה אף כתב את אחד הלהיטים הגדולים ביותר בהיסטוריה, My Way, שאותו העניק לסינטרה. ב-2009 הגיע לביקור ראשון בישראל והופיע פעמיים, ב-18 וב-19 בנובמבר, בהיכל נוקיה בתל אביב. ב-2010 הגיע להופעה בישראל, ב-29 במאי בהיכל נוקיה. בנובמבר 2011 הגיע להופעה נוספת בישראל. בשנת 2014 ביטל את הופעתו הצפויה בישראל. על הגעתו אמונים המפיקים יואב צמח ואריה כדורי.

במקביל, יש חדשות טובות גם לחובבי המוזיקה האלקטרונית: די-ג'יי סולומון יחזור אף הוא לישראל ויופיע בפארק הירקון בערב יום העצמאות. סולומון, הבעלים של הלייבל דיינאמיק, הוא מפיק ותקליטן בוסני-גרמני. מאז תחילת דרכו הוא הספיק לשחרר רשימה ארוכה של להיטים, לצד רמיקסים לקשת רחבה ומפורסמת של אמנים. האירוע בהובלת די-ג'יי סולומון ייערך בליל יום רביעי 8 במאי 2019 בפארק הירקון שבתל אביב. הכניסה לאירוע מגיל 23. מחיר ההשקה יעמוד על 195 שקלים. על הגעתו אמונים "מיוזיק תל אביב".

פול אנקה - My Way

פול אנקה. AP
פול אנקה/AP
סולומן, Solomun.
די ג'יי סולומון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully