וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: הבחור הזה הגיע ל"לעוף על המיליון" ולא ידע תשובה - שהיתה על החולצה שלו

7.3.2019 / 8:25

אלברטו, מתחרה בגרסה הספרדית של שעשועון הידע הכללי, נשאל מי הוא סטיב רוג'רס בסרט "הנוקמים", ופשוט לא הצליח למצוא על התשובה הנכונה - אפילו שהיא היתה ממש מתחת לאף שלו

Ahora Caigo"

להופיע בשעשועון טריוויה בטלוויזיה אולי נראה קל, אבל זו משימה לא פשוטה בכלל. אפילו אם אתה יודע את התשובות, הלחץ והמצלמות עלולות לגרום לאנשים לשכוח אפילו דברים אלמנטריים. לעתים, אפילו דברים שכתובים על החולצה שלהם.

זה בדיוק מה שקרה לבחור הזה בגרסה הספרדית של "לעוף על המיליון". אלברטו החייכן נשאל על ידי המנחה: "מי הוא סטיב רוג'רס בנוקמים? דוקטור, סר או קפטן?"

עוד בנושא:
הכי מביך שיש: כשהחלומות הרומנטיים שלך מתרסקים בטלוויזיה, אל מול כולם
ראה את חברתו עושה סקס ב"אח הגדול" וטוען: היא סוממה ונאנסה

ככה זה נראה

Twitter/Ahoracaigo Read more: https://metro.co.uk/2017/12/17/quiz-show-contestant-calls-captain-america-doctor-despite-answer-written-t-shirt-7166622/?ito=cbshare Twitter: https://twitter.com/MetroUK | Facebook: https://www.facebook.com/MetroUK/

אלברטו לא ידע. גם כאשר המנחה הצביע על החולצה של התמודד הלחוץ, ויריבו חייך כאילו לא מאמין, אלברטו לא הצליח לחשוב על התשובה הנכונה. לאחר כמה שניות של חשיבה, לקח הימור: "דוקטור?"

לא! התשובה הנכונה היא, כמובן, קפטן. בדיוק כמו שכתוב על החולצה אותה לבש. לצערו של אלברטו, הוא גם הפך גיבור ויראלי וזכה ללגלוג ברשתות החברתיות.

עוד באותו נושא

מתמודדת חושפת מה בדיוק קורה בתכנית השידוכים בעירום מלא

לכתבה המלאה

"הבחור הזה הוא כמו זה שלובש חולצות של נירוונה רק בגלל שהן טרנדיות!"

גיף קפטן אמריקה. Giphy
גיף קפטן אמריקה/Giphy

אבל לא הכל הלך רע לאלברטו - שהחליט למצל את 15 דקות התהילה שלו בכדי להציע נישואים לחברתו שצפתה בו מהבית. אמנם לא דווח בשום מקום האם היא ענתה לו ב"כן" אבל אנחנו רוצים לקוות ששם היה לו יותר מזל מאשר במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully