וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלנו: תיאטרון ישראלי חדש שיוקדש רק למחזות זמר

5.3.2019 / 12:00

"תיאטרון תל אביב" הוא תיאטרון ישראלי חדש שיוקדש למחזות זמר ויפעל באולם בית החייל בת"א. מקימו הוא המפיק מאור מימון וההשקעה בו - כמיליון שקלים. הוא ייחנך ביולי עם בכורות למחזות הזמר "פלאשדנס" ו"צ'פלין - המחזמר". כל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

"תיאטרון תל אביב" הוא שמו של תיאטרון ישראלי חדש המוקדש כולו למחזות זמר, שייפתח ביולי ויפעל באולם בית החייל הוותיק בתל אביב. בהקמת התיאטרון הושקעו כמיליון שקלים. האולם מכיל כ-900 מקומות ישיבה, ובשנים האחרונות שימש כמשכנם של תיאטרון הבימה ובית לסין. חזית המבנה, קומת הכניסה ולובי האולם צפויים לעבור שיפוץ ומתיחת פנים. לצד המופעים באולם בית החייל המחודש, בחנוכה יוצגו הפקות התיאטרון באולמות נוספים - היכל התרבות בתל אביב והמשכן לאמנויות הבמה (בית האופרה) תל אביב.

מי שעומד מאחורי היוזמה הוא המפיק והיזם מאור מימון, בן 33 מתל אביב, שעוסק בתחום הפקות הבמה והבידור קרוב ל-15 שנה. מימון חתום בין השאר על ההצגות והמופעים "היירספריי", "סאלח שבתי", "אנני", "מדגסקר LIVE", "מותק של פסטיבל 10" ו"אמי הגנרלית". "באנגליה יש את הווסט אנד, בארצות הברית את ברודווי, וגם לישראל מגיע", מסר מימון. "תל אביב היא בירת מחזות הזמר של ישראל, והחל מהקיץ תיאטרון תל אביב יהיה הבית הרשמי. זה אולי נשמע מעט יומרני, אבל אני סמוך ובטוח כי גם לנו יש את היוצרים המוכשרים, הכישרונות יוצאי הדופן והיכולות לעשות את זה באופן המדויק ביותר".

כרזת המחזמר "פלאשדאנס" שיעלה בתיאטרון תל אביב. יח"צ,
כרזת המחזמר "פלאשדאנס" שיעלה בתיאטרון תל אביב/יח"צ

עונת מחזות הזמר של "תיאטרון תל אביב" תכלול בכורה בחודש יולי למחזמר "פלאשדנס" המבוסס על הסרט מ-1983. המחזמר נכתב על ידי טום הדלי ורוברט קארי, המוזיקה בו נוצרה על ידי רובי רוט שגם כתב את הפזמונים עם קארי, על הנוסח העברי חתום דניאל אפרת והוא יבוים על ידי עומר זימרי. הוא עוסק באלכס, העובדת ביום במפעל, ובלילה כרקדנית במועדון, ובנסיונה להתקבל לבית ספר לריקוד.

בכורה נוספת ביולי היא "צ'פלין - המחזמר", שיופק על ידי תיאטרון תל אביב בשיתוף תיאטרון חיפה. המחזמר נכתב על ידי כריסטופר קרטיס ותומאס מהאן, על הנוסח העברי דני לשמן ועל הבימוי שוקי וגנר. הוא יעסוק בצ'פלין, אחת הדמויות החשובות והמשפיעות בהיסטוריה של הקולנוע, דרך ילדותו הענייה, יחסיו המורכבים עם נשים, גירושו מאמריקה כבעל דעות קומוניסטיות וזכייתו באוסקר.

עוד בתיאטרון: באוגוסט יוצג בתיאטרון תל אביב המחזמר "אנני", שכבר עלה בשנה שעברה. דניאל אפרת יצר את הנוסח העברי וצדי צרפתי ביים; בסוכות ובחנוכה יוצג המחזמר "רוק בבית הספר", עליו חתום אנדרו לויד ובר כמלחין, ג'וליאן פלוז כמחזאי וגלן סלייטר כפיזמונאי; בחנוכה יוצג גם המחזמר "בילבי" על פי סיפורה של אסטריד לינדגרן, שעל הנוסח העברי חתומה סמדר שיר ועל הבימוי רפי ניב; בפברואר 2020 צפוי לעלות המחזמר "יוסף וכתונת הפסים המשגעת"; בקיץ 2020 "גריז" ובמהלך 2021 המחזמר "אחים בדם".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאור מימון. רונן אקרמן,
מאור מימון/רונן אקרמן
כרזת ההפקה "צ'פלין – המחזמר", שתעלה בתיאטרון תל אביב. יח"צ,
כרזת ההפקה "צ'פלין – המחזמר", שתעלה בתיאטרון תל אביב/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully