וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי ספדה ללוק פרי: "אני הרוסה ושבורה, הוא הדילן שלי"

5.3.2019 / 10:22

חבריו של לוק פרי לסדרה "בוורלי הילס 90210" ספדו לחברם שהלך אמש לעולמו בגיל 52 כתוצאה משבץ מוחי. שאנן דוהרטי: "תכננו לעבוד שוב יחד. אתעגע אליו כל יום, כל דקה, כל שנייה". ג'ני גארת': "לבי שבור". איאן זירינג: "אנצור לנצח את זכרונותינו ב-30 השנים האחרונות"

אימג'בנק GettyImages

מותו של לוק פרי ("דילן" מ"בוורלי הילס 90210") בגיל 52 הותיר בתדהמה את תעשיית הבידור. חבריו של לוק פרי לקאסט של "בוורלי הילס 90210" נפרדו ממנו במילים מרגשות ונוגעות ללב. השחקנית שאנן דוהרטי, שגילמה את ברנדה לצד פרי ב"בוורלי הילס 90210", מסרה: "אני בהלם, שבורת לב, הרוסה ממותו של חבר שלי. יש לי כל כך הרבה זכרונות מלוק שגורמים לי לחייך וננצרים בלב שלי. לוק היה אדם צנוע, שקט, חכם עם לב זהב ואהבה חסרת גבולות. יש אהבה מסוג מסוים מאוד שאתה שומר למי שחווה איתך את החוויה ב'בוורלי הילס 90210'. רצינו לעבוד יחד שוב פעם וליצור משהו משמעותי ומיוחד עבור המעריצים שלנו. אתגעגע אליו כל יום, כל דקה, כל שנייה". בזמן שנלחם על חייו לאחר שחטף שבץ מוחי ביום רביעי, מסרה דוהרטי: "אני לא יכולה לדבר כי אתחיל לבכות. זה לוק, והוא הדילן שלי".

השחקנית גבריאל קרטריס, שגילמה את אנדריאה זקרמן ב"בוורלי הילס" לצד פרי, מסרה: "לבי נשבר. לוק היה חלק משמעותי בחיים של כל כך הרבה אנשים. הייתה לו נפש רגישה, הוא היה אדיב, נדיב, ותמיד נלחם למען האנדרדוגים. הוא יחסר לכל מי שהכיר אותו. הוא לעולם לא יישכח. לבי יוצא אל משפחתו, חבריו ומעריציו ברחבי העולם".

השחקן איאן זירינג, שגילם את "סטיב" בבוורלי הילס לצד פרי, כתב בטוויטר: "לוק היקר, אנצור לנצח את הזכרונות האוהבים שאנו חולקים בשלושים השנים האחרונות. הלוואי שהמסע שלך הלאה יועשר בנשמות המופלאות שהלכו לפניך, כפי שעשית כאן עבור אלו שאתה משאיר מאחור". השחקנית ג'ני גארת', שגילמה את קלי בסדרה, מסרה: "לבי שבור. הוא היה משמעותי לכל כך הרבה בני אדם. הוא היה אדם מיוחד. אני שולחת את תנחומיי למשפחתו ולכל מי שאהב אותו. זה אובדן ענק".

עקבו אחרי וואלה! תרבות גם באינסטגרם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצוב. חברי בוורלי הילס/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן לוק פרי, המוכר כאמור בעיקר בזכות דמותו האיקונית כדילן מקיי בסדרה בוורלי הילס 90210, מת אמש משבץ מוחי שבו לקה ביום רביעי שעבר - והוא בן 52. הוא הלך לעולמו בבית החולים סנט ג'וזף בקליפורניה, כשהוא מוקף בבני משפחתו. משנת 1993 ועד 2003 היה פרי נשוי למיני שארפ. לזוג היו שני ילדים: ג'ק (22) וסופי (19). מנהלו של פרי הודה לכל מי שהתפלל עבורו: "משפחתו מעריכה את התמיכה והתפילות למען לוק מכל רחבי העולם, ומבקשת לכבד את פרטיותה בתקופת האבל".

פרי בן ה-52 השתתף בסדרת הלהיט "ריברדייל" וידוע בעיקר מתפקידו כדילן מקיי בקלאסיקת הניינטיז "בוורלי הילס 90210". בצירוף מקרים, הטרגדיה התרחשה כמעט במקביל לפרסום על הסדרה החדשה של חבריו ל"בוורלי הילס 90210", שפרי לא היה צפוי לקחת בה חלק. פרי השתתף בכל עשר עונות הסדרה המקורית מלבד השביעית, אך לאחר מכן ניסה להתרחק מליהוקים לתפקידים דומים והשתתף בסדרות כמו "אוז", דרמת המד"ב "ג'רמיה" ואחרות. ב-2016 חזר אל ז'אנר סדרות הנעורים עם "ריברדייל", שבה הוא גילם את פרד אנדרוז, אביו של הגיבור ארצ'י. בנוסף שיחק פרי בברודוויי בשנת 2001 בשיחזור של מופע האימים של רוקי. בשנת 2004 השתתף בהפקה של כשהארי פגש את סאלי לצידה של השחקנית אליסון הניגן. סרטו האחרון צפוי להיות "היה היה בהוליווד", סרטו של קוונטין טרנטינו על מעללי כנופיית צ'ארלס מנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully