וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנסתי קטינות?! מה, אני טיפש?!": כשאר. קלי מירר בבכי והשתולל בריאיון

6.3.2019 / 10:43

בריאיון ראשון שהעניק המוזיקאי לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין אונס קטינות, הבהיר אר. קלי: "לא עשיתי את הדברים האלו. תשתמשו בשכל הישר שלכם. למה שאצטרך לכפות סקס על מישהי?". במהלך הריאיון נעמד אר. קלי בזעם והיה צריך לתפוס אותו פיזית ולהרגיע אותו

סערת אר. קלי, השלב הבא: בריאיון ראשון שהעניק הזמר לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בעוון סדרת עבירות מין חמורות בארבע נשים, שלוש מהן קטינות, הגיע אר. קלי לריאיון טלוויזיוני ראשון שבמהלכו הוא השתולל מזעם, בכה ללא הרף, הכחיש את כל ההאשמות שלפיהן אנס קטינות והיה אפילו צורך לתפוס אותו ולהרגיעו פיזית.

"לא עשיתי את הדברים האלו, זה לא אני, אני נלחם על החיים המזוינים שלי", אמר בדמעות בריאיון ל-CBS. "בתמונה שפורסמה מהריאיון, שישודר במלואו בימים הקרובים, נראה אר. קלי עומד כשידו מושטת קדימה, בזמן שמישהו תופס אותו בזרועו השנייה ומנסה להרגיעו ולהושיב אותו בחזרה בכיסא".

הסדרה שהובילה לכדור השלג, "Surviving R. Kelly", משודרת בימים אלו ב-yes דוקו. בארצות הברית היא שודרה לפני כחודשיים ועוררה תהודה עצומה, גם כיוון שמושא התיעוד שלה הוא מלכתחילה דמות מוכרת בתרבות המקומית - קלי זכה בשלושה פרסי גראמי, הוציא 12 אלבומי אולפן ומכר מעל ל-75 מיליון עותקים, ועבד בין השאר עם ויטני יוסטון, בריטני ספירס ומייקל ג'קסון, שגם עברו המפוקפק נחשף כעת. אר. קלי מואשם כאמור בעשר עבירות שונות, שעונש המאסר על כל אחת מהן נע בין שלוש לשבע שנים, כך שאם יימצא אשם, הוא צפוי לבלות את רוב שנותיו הנותרות מאחורי סורג ובריח.

אר. קלי ר. קלי. צילום מסך
"חוזרים אל העבר שלי". אר. קלי/צילום מסך

"אנשים חוזרים אל העבר שלי ומנסים להוסיף לזה את כל הדברים האלה עכשיו, לתת לכל הדברים שקורים עכשיו תחושה של אמת". כשנשאל אם אי פעם כפה יחסי מין על בחורה בניגוד לרצונה, השיב המוזיקאי: "מה פתאום, למה שאצטרך לעשות דבר כזה? כמה טיפש אני צריך להיות בשביל לעשות דבר כזה? זה טיפשי! תשתמשו בהגיון שלכם! תשנאו אותי אם תרצו, תאהבו אותי אם תרצו, אבל המינימום הוא שתשתמשו בשכל הישר שלכם! למה לי להיות מפלצת ולהחזיק בנות בניגוד לרצון שלהן, לכבול אותן במקלט שלי ולא לתת להם לאכול לצאת החוצה?".

ג'ובאנט קנינגהאם, שהיתה זמרת הליווי של קלי, סיפרה בסדרת הדוקו המדוברת כי הייתה עדה לניצול ולמניפולציות הוא כביכול ביצע בעשרות נשים ונערות. "עברנו הרבה, חווינו הרבה, ראינו הרבה. הוא הרס הרבה אנשים", היא אמרה בבכי. היא הוסיפה כי היתה עדה ליחסי מין בינו לזמרת אלייה, שהיתה אז רק בת 14. בהמשך לגילויים בסדרה, נחשפה קלטת וידאו בה מתועד המוזיקאי כשהוא מקיים יחסי מין עם קטינה, מתוך מודעות מוחלטת לגילה. מייקל אוונטי, עורך הדין שחשף את הקלטת, צייץ בתגובה להליך המשפטי - "יום הדין הגיע". לפי ההערכות, עשרות נשים נוספות עוד צפויות להעיד.

  • עוד באותו נושא:
  • אר קלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully