וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרו שאני פסיכי": חשיפה ראשונה של דודו, אחד מחתני "חתונה ממבט ראשון"

10.3.2019 / 0:00

"אמרתי לעצמי שהגיע הזמן שאעשה משהו קיצוני. החיים חלפו על פניי, החלטתי לעשות משהו מחוץ לקופסה. אבא שלי בכה, אמא שלי צרחה": דודו, 36, עומד להשתתף בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" (הערב, קשת 12) ובריאיון לוואלה! תרבות הוא מבהיר: "אני בא בראש פתוח לחלוטין"

דודו כהן חתונה ממבט ראשון. יוסי קרסו,
"החלטתי שאני הולך על זה". דודו כהן/יוסי קרסו

"הייתי צופה אדוק בעונה הראשונה של 'חתונה ממבט ראשון'. כשראיתי את הפרקים שאלתי את עצמי אם אני מסוגל לעשות את זה גם כן ואם זה מתאים לי. ככל שהתקדמה העונה הבנתי שמתחשק לי לעשות את זה. אמרתי לעצמי שהגיע הזמן שאעשה משהו קיצוני בחיים שלי. הרגשתי שהחיים חולפים על פניי, ואני חצי-רדום. זו הייתה עבורי הזדמנות טובה לעשות משהו שונה סוף-סוף ולצאת מהקופסה. פתחתי את האתר של 'חתונה ממבט ראשון'. החלטתי שאני הולך על זה סופית ונרשמתי".

דודו כהן, 36, עומד להשתתף בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" שעולה הערב (21:00, קשת 12). בעונה הראשונה הפך הריאליטי של קשת - שמפגיש שני זרים מוחלטים מתחת לחופה ומתעד את החיים שלהם לאחר מכן - ללהיט ענק, עם ממוצע רייטינג עונתי של 20.4 אחוז. תכנית סיום העונה רשמה נתון שיא של 24 אחוז רייטינג, ובכך קיבע את התוכנית כאחת המדוברות והמצליחות ביותר של קשת. אין פלא, אם כך, שהעונה השנייה מעוררת ציפייה רבה.

עקבו אחרי וואלה! תרבות גם באינסטגרם

"לא מזמן, כשרק התחלתי את המיונים לתוכנית ועוד לפני שסיפרתי על כך לאיש, יצא לי לשבת עם ההורים שלי בזמן שהיה שידור חוזר של אחד מפרקי העונה הראשונה של 'חתונה ממבט ראשון'", נזכר דודו, המתגורר בירושלים. "אמא שלי הסתובבה אלי ואמרה לי 'דודי, היית עושה דבר כזה?'. אמרתי לה 'ברור שהייתי עושה את זה'. היא הופתעה מאוד. ובאמת אחרי שהתקבלתי לתכנית ישבתי עם ההורים שלי וסיפרתי להם שאני הולך להתחתן בתוכנית. הם היו בהלם, אבל הלם חיובי. אבא שלי התרגש ודמע. לא ראיתי בחיים שלי את אבא שלי בוכה. הוא לא הצליח לדבר מרוב דמעות והלם. אמא שלי צרחה 'אני לא מאמינה, אני כל כך מתרגשת'. הם ממש שמחו בשבילי".

הם נתנו לך טיפ?

"הם אמרו לי להיות אני אבל במקביל לנסות לא להיות כל כך עקשן ולפתוח את הראש".

ואיך החברים הגיבו?

"כולם אמרו לי בהתחלה 'איזה פסיכי איתה, איזה אומץ יש לך'. אבל אחרי כמה דקות, המשפט הבא שלהם היה 'אתה יודע מה? זה תפור עליך'. אם יש מישהו שמתאים לזה, זה אתה".

אחווה סיטבון וטל כוכבא מתחתנים. "חתונה ממבט ראשון", צילום מסך
"לא הלחיץ אותי שהזוגות לא נשארו". טל ואדווה, מתוך העונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון"/צילום מסך, "חתונה ממבט ראשון"

כל הזוגות שהתחתנו בעונה הראשונה לא נשארו יחד. הנישואים שלהם נכשלו. זה לא הלחיץ אותך אפילו עוד יותר?

"זה לא הלחיץ אותי כי התייחסתי לזה בצורה הנכונה. זכרתי כל הזמן שמדובר בניסוי חברתי, כפי שהמנחה עידו רוזנבלום אמר כל הזמן בפרומואים לעונה הראשונה. וכשהחלטתי שאני הולך למשהו קיצוני כזה, ידעתי כל הזמן במה זה כרוך. הבנתי שזה הרבה מעבר לסתם דייט אלא שזה ממש חתונה. הבנתי שהמשמעות היא לגור עם מישהי שאני לא מכיר".

והבנת שאתה צריך לתת צ'אנס לבחורה למרות שאולי זה לא יעבוד בהתחלה?

"בחיים הקודמים שלי הייתי שופט מהר ומוותר מהר. אחרי דייט או שניים הייתי חותך. אבל כשבאתי ל'חתונה ממבט ראשון' אמרתי לעצמי שאני מגיע לחוויה קיצונית ולכן אני משנה את התפיסה שלי ונשאר עד הסוף, ויהי מה. אני בא עם ראש פתוח לחלוטין".

איזו בחורה ביקשת מהמומחים לשדך לך?

"כשהם שאלו אותי מה אני מחפש, אמרתי שבניגוד לאחרים - אין לי דרישה מסוימת לגבי מראה או תכונת אופי. כל הבחורות שיצאתי איתן בעבר שונות מאוד זו מזו באופי ובמראה החיצוני. בסופו של דבר צריך רק קליק בין בני אדם. בכל זאת, הדבר היחיד שביקשתי מהם הוא שהיא לא תהיה קיצונית אלא עם ראש פתוח, שלא תהיה מקובעת. אני בא ממשפחה מסורתית אבל אני גם ליברלי. שני עולמות יכולים לחיות יחד בתוך אדם אחד. וזה מה שאני מחפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully