וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיה לאנץ' וההרכב Big Sexy Noise יגיעו להופעה בישראל

7.3.2019 / 12:00

לידיה לאנץ', שהפכה במרוצת השנים לאייקון ניו יורקי של סצנת הפוסט-פאנק והנו-ווייב, הקימה ב-2009 את ההרכב Big Sexy Noise, המתאפיין בסאונד הכבד והמלוכלך, ובפּאנק/בלוז מרושל, מטונף וברוטלי. את הטוב הזה הם יביאו לישראל בחודש מאי הקרוב

לידיה לאנץ'. Peter Hönnemann,
לידיה לאנץ'/Peter Hönnemann

לידיה לאנץ' תגיע להופעה בישראל יחד עם ההרכב שלה Big Sexy Noise, המונה מלבדה גם את ג'יימס ג'ונסטון ואיאן וייט.

לאנץ', הנחשבת לאחת ממייסדות סצנת הנו-ווייב הניו-יורקית, שיתפה פעולה עם אמנים רבים לאורך הקריירה שלה, בהם ניק קייב, סוניק יות', איינשטורזנדה נויבאוטן, מארק אלמונד, מייקל ג'ירה, ג'יי ג'י ת'רלוול, בירת'דיי פארטי, קים גורדון, ת'רסטון מור, רולנד אס האוורד, די האוט, ועוד רבים וטובים.

לאנץ', שהפכה במרוצת השנים לאייקון ניו יורקי של סצנת הפוסט-פאנק והנו-ווייב, הקימה ב-2009 את ההרכב Big Sexy Noise על חורבותיו של ההרכב Gallon Drunk, הרכב אנגלי שהחל לפעול ב-1988 בלונדון. סולן ההרכב, הגיטריסט ומנהיג הלהקה, ג'יימס ג'ונסטון, הופיע עם ניק קייב והזרעים הרעים בלולהפלוזה 1994 ולאחר מכן בין 2003-2008 כחבר קבוע בלהקה. בין השנים 2006-2012 היה ג'ונסון גם חבר בלהקת הפוסט רוק/פסיכדליה המוערכת Faust.

Big Sexy Noise החדשה התאפיינה בסאונד הכבד והמלוכלך, ובפּאנק/בלוז מרושל, מטונף וברוטלי. את הווייב הזה הם יביאו אל מועדון הגגרין ב-29 במאי 2019. כרטיסים במחיר של 169 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully