וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה "הרגו" את הבן של רוס ב"חברים"? השחקן שגילם אותו חושף

12.3.2019 / 9:44

קול ספראוס, מי ששיחק את התפקיד של הבן החמוד של רוס גלר ואשתו הראשונה קרול, מסביר היום, בגיל 26, מה גרם להחלטה "להעלים" אותו מהסדרה

אימג'בנק GettyImages

בסרטון - ככה השתנה דיוויד שווימר (רוס) עם השנים

השחקן ששיחק את בן ב"חברים" מסביר למה הדמות שלו "הועלמה" מהסדרה. קול ספראוס, כיום בן 26, גילם את תפקידו של הילד הבלונדיני והמתוק של רוס גלר יחד עם אשתו הראשונה, קרול, שכבר בפרק הראשון עזבה אותו ועברה למערכת זוגית לסבית.

מעריצי הסדרה המושבעים הבחינו שהדמות של בן הפסיקה להופיעה ב"חברים" אחרי העונה השמינית (מתוך עשר), ואף בקושי הוזכר בשתי העונות האחרונות. רוס, שבמהלך הסדרה התחתן והתגרש שלוש פעמים, הביא בעונות הללו לעולם את בתו אמה יחד עם רייצ'ל, בעוד שבן נשכח כלא היה.

עוד בנושא
לא תאמינו מה עושות היום התאומות שגילמו את התינוקת אמה מ"חברים"
מישהו חישב ומצא כמה קפה "חברים" שתו במהלך הסדרה וכמה זה עלה להם
מעריצים מצאו חורים רציניים בעלילה של "חברים" שוודאי גם אתם פספסתם

גיף בן גלר בסדרה חברים. צילום מסך
לאיפה הוא נעלם?/צילום מסך

כעת קול, שממשיך בקריירת המשחק שלו ובימים אלה משחק בתפקיד ראשי בסדרה "ריברדייל" , הסביר את ההחלטה, ורמז בחיוך שלמעשה רוס לא היה האבא הכי טוב בעולם, בעוד הוא מערער ביכולותיו כהורה. לאחרונה הוא נשאל בטוויטר "איך אתה מרגיש עם העובדה שלמעשה 'הרגו' אותך ב'חברים'?". קול לא התבלבל, וענה: "המבקרים יסכימו שרוס מעולם לא היה אבא נוכח... כך שזה לא באמת מפתיע".

אגב, קול שיחק את התפקיד של בן לבדו, בניגוד לתפקידים אחרים אותם נהג לחלוק עם עם אחיו התאום דילן. כידוע, בלא מעט תפקידים של ילדים, המפיקים נאלצים לעבוד עם תאומים (כפי שהיה במקרה של התאומות אולסן), וזאת על מנת לחלוק את זמן העבודה לאור המגבלות שיש על שעות עבודה על ילדים. "במקרה שלנו היה צריך רק תאום אחד", הוא אמר בקריצה, "גם כי לא הייתי נוכח הרבה, וגם כי לשכור את שנינו היה יקר מאוד".

צפו בקול ספראוס חושף סודות

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully