וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: מיטב המוזיקאים יופיעו עם יצחק קלפטר במופע מיוחד משיריו

13.3.2019 / 7:12

דני סנדרסון, ברי סחרוף, דודו טסה ורבים אחרים ישתתפו במופע מיוחד משירי יצחק קלפטר - וגם המוזיקאי האגדי בעצמו יעלה על הבמה וינגן איתם מן הקלאסיקות שלו, באירוע שיהיה על טהרת הגיטרה

יצחק קלפטר. אילן בשור,
חוזר אחרי היעדרות. יצחק קלפטר/אילן בשור

המוזיקאי האגדי יצחק קלפטר יחזור לבמה לאחר היעדרות לא קצרה. זה יקרה ביום שישי ה7.6, ולרגל המעמד המרגש, יצטרף אליו קאדר מפואר של אמנים ואמניות למופע מיוחד.

בין השאר, יופיעו עם קלפטר על הבמה גם ברי סחרוף, דני סנדרסון, דודו טסה, דויד ברוזה, תמר אייזנמן שלומי ברכה, חיים רומנו, שמוליק בוגדוב, גל ניסמן (Full Trunk), גל דה פז, שרון קרלן ורועי בר נתן וגיא מזיג, שישמש מנהל מוזיקלי של המופע כולו.

החגיגה המוזיקלית תהיה על טהרת הגיטרות, ואורחיו של קלפטר צפויים לבצע איתו את הקלאסיקות הגדולות שהוציא תחת ידיו - "יו יה", "בלדה לנאיבית", "צליל מכוון", "שיר אהבה בדואי", "יושב על הגדר", "שביר", "אי ירוק בים", "לוקח ת'זמן", "היא כל כך יפה" ורבים אחרים, בראשם כמובן "דמיון חופשי", שבשמו נקרא המופע.

המופע עתיר המשתתפים והמשתתפות יתקיים בשעה 14:00 (פתיחת דלתות ב-13:00). כמה יעלה להתענג בעזרתו על צהרי שישי? מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 שקל ל-289 שקל. הזמנות בטלפון 9080* או באתר הרשמי.

יצחק קלפטר. שלומי פינטו,
יצחק קלפטר/שלומי פינטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully