וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השד יצא מהבקבוק: צפו בטריילר הראשון ל"אלאדין"

12.3.2019 / 15:04

עולם חדש לגמרי: צפו בטריילר המלא הראשון והמתורגם לעברית של "אלאדין", העיבוד של דיסני עם שחקנים בשר ודם לקלאסיקת האנימציה שלהם. הסרט עצמו יעלה כאן לאקרנים בחמישי 23.5

הטריילר לסרט "אלאדין"/פורום פילם

אחרי "סינדרלה", "ספר הג'ונגל" ו"היפה והחיה" ולפני "מלך האריות", יגיע לאקרנים בשלהי מאי הקרוב "אלאדין", שמצטרף גם הוא לטרנד הלוהט של אולפני דיסני: לקחת את קלאסיקות האנימציה שלהם, ולעבד אותם מחדש עם שחקנים בשר ודם. במקרה זה, בולט בהם וויל סמית בתפקיד הג'יני.

לאור הפופולריות של "אלאדין" המקורי, הפרויקט עורר רגישות רבה מהרגע שהוכרז עליו, והדימויים הראשונים שפורסמו ממנו הובילו לתגובות חריפות ומחלוקות. היום (שלישי) יוצא לאור הטריילר המלא הראשון שלו, ונראה שהוא מספיק מרהיב ומוצלח כדי להרגיע את המעריצים והמעריצות.

את הסרט ביים גאי ריצ'י, הבריטי שפרץ עם "לוק, סטוק ושני קנים מעשנים" ו"סנאץ'" ואז ביים את הלהיט "שרלוק הולמס" ואת ההמשכון המצליח גם כן שלו. הוא יעלה לארץ קצת אחרי האירוויזיון- בחמישי 23.5.

"אלאדין" האורגינלי, כזכור, יצא לאקרנים ב-1992, היה להיט עצום וזכה בשני אוסקרים - בקטגוריית המוזיקה המקורית והשיר המקורי. המורשת שלו כללה שלל המשכונים מוצלחים פחות, הפקה בימתית ועוד, ועכשיו מגיע גם העיבוד הזה. לקראת עלייתו, אתם מוזמנים לצפות בטריילר המתורגם לעברית שלו.

אלאדין. פורום פילם,
מתוך "אלאדין"/פורום פילם
אלאדין. פורום פילם,
מתוך "אלאדין"/פורום פילם
אלאדין. פורום פילם,
מתוך "אלאדין"/פורום פילם
אלאדין. פורום פילם,
מתוך "אלאדין"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully