וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון לזמר בעז בנאי שתקף את בת זוגו: חצי שנת עבודות שירות

הזמר הודה והורשע הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב בתקיפה הגורמת חבלה של ממש לבת זוגו לשעבר. במסגרת ההסכם, שני הצדדים יבקשו מבית המשפט להטיל עליו חצי שנת מאסר שתרוצה בעבודות שירות. משפחתה של בת הזוג שהוכתה: "היא מחלימה מהטראומה. בית המשפט הוכיח שהצדק מנצח"

צילום: דניאל דולב

הסדר טיעון לזמר בעז בנאי: הזמר הודה והורשע הבוקר (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב בתקיפה הגורמת חבלה של ממש לבת זוגו לשעבר, מעשה המוגדר בחוק כתקיפה בנסיבות מחמירות. במסגרת ההסכם אליו הגיעו התביעה המשטרתית וסנגורו של בנאי, עו"ד יניב שגב, שני הצדדים יבקשו מבית המשפט להטיל עליו שישה חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות. עורך דינו של בנאי מסר בתגובה להסדר הטיעון כי "לאחר מחשבה של שני הצדדים הושג הסדר טיעון שמאזן נכונה את כל השיקולים הצריכים לעניין".

ממשפחתה של החברה לשעבר של בנאי אמרו הבוקר לוואלה! תרבות: "זה מציף מחדש את כל התחושות והן לא קלות. כרגע היא מחלימה מהטראומה שעברה, ונסעה להודו כדי להתרחק מהכל". עוד ביקשו להדגיש כי "בית המשפט הוכיח שלא משנה מאיזו משפחה הגעת, וכמה אמצעים ותמיכה וחברים מפורסמים יש לך, הצדק ינצח".

בכתב האישום המקורי נגדו נכתב כי בנאי התקרב לבת זוגו דאז בעת שהוציאה כסף במכשיר הכספומט, חטף מידה את כרטיס האשראי, חבט בה, בעט בגופה והטיח אגרופים בפניה - כל זאת כשהיא מוטלת על הרצפה. לפי כתב האישום המקורי, הוא הותיר אותה ברחוב חבולה ובוכייה, השליך את הטלפון וכרטיס האשראי שלה והסתלק מהמקום.

בועז בנאי. דרור עינב, דרור עינב
בועז בנאי/דרור עינב, דרור עינב

תחקיר וואלה! תרבות, שפורסם בנובמבר 2017, חשף את הצד האפל של בעז בנאי, שהתבטא לא אחת בפרצי אלימות, התפרצויות זעם ומערכות יחסים קשות: בשנת 2015 הוא עוכב לחקירה ואף הורחק ל-15 יום מאישה שאיתה היה בקשר רומנטי, בהוראת המשטרה. גורם במשטרה סיפר אז לוואלה! תרבות כי לאחר שבנאי ובת זוגו נפרדו, עברה החברה להתגורר בבית סבתה. בנאי הגיע למקום, סירב להתפנות וצלצל באינטרקום עד שבני הבית נאלצו להזמין משטרה ובנאי, כאמור, עוכב לחקירה.

חבר אחר חשף פרטים מטרידים ממערכת יחסים קודמת של בנאי: "היו לו קשרים של טרור פסיכולוגי. אותה הבחורה נזרקה מהבית על ידו אינספור פעמים - ואז הוא החזיר אותה, אמר לה 'תעופי מהבית', ואז שוב פעם 'בואי בואי', היו גם חפצים שעפו שם כמה וכמה פעמים". מכר אחר הוסיף: "מדובר באדם מאוד חסר ביטחון. יש בו דו קוטביות. מצד אחד הוא מאמין שהוא הכי גאון בעולם, מצד שני חוסר ביטחון רציני. הוא סובל מחשיבות עצמית מופרזת, ומתחושה שהעולם סובב סביבו. אך לצד אלה יש בו המון קסם והוא מאוד שנון".

בנאי מסר אז בתגובה לתחקיר באמצעות עורכת דינו אילת חכמון: "מדובר בטענות חסרות כל בסיס".

  • עוד באותו נושא:
  • בעז בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully