וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה ברשישת, אשתו לשעבר של דודו טופז, הלכה לעולמה בגיל 57

13.3.2019 / 12:13

דליה ברשישת, מי שהייתה אשתו הראשונה של דודו טופז המנוח, הלכה לעולמה במפתיע בגיל 57 בעקבות אירוע מוחי. ברשישת היא גם אמו של עומר טופז, בנו האמצעי של דודו טופז

דליה ברשישת, מי שהייתה אשתו השנייה של דודו טופז המנוח, הלכה לעולמה במפתיע בגיל 57 בעקבות אירוע מוחי. ברשישת היא גם אמו של עומר טופז, בנו האמצעי של דודו טופז. דודו ודליה התחתנו בשנת 1990 והתגרשו לאחר שנתיים בלבד. ברשישת תובא למנוחות הערב בשעה 18:30 בבית העלמין בגבעת ח"ן.

ברשישת הייתה אשת מכירות כאשר פגשה לראשונה את טופז. לאחר חיזורים עקשניים מצדו, הם יצאו ואף התחתנו. כשהתחתנו ב"חמאם" שביפו, הוא היה בן 44 והיא בת 29. כעבור כשנתיים כאמור הם החליטו להיפרד. באחד הראיונות שערכה עם התקשורת אז, סיפרה: "נישאתי לו מאהבה. בודאי לא משכל. זה היה נגד כל היגיון. אנחנו לא דומים, לא חושבים אותו דבר, שונים בערכים שלנו".

"כל חיי עד דודו הייתי זהירה ובררנית במה שנוגע לגברים", הוסיפה. "עם דודו טעיתי ובגדול. מחקתי את התקופה עם דודו. היא רחוקה ממני מרחק שנות אור. כאילו מדובר בחיים של מישהו אחר". בהמשך היא עבדה ביחסי ציבור והוציאה מספר קלטות ילדים מצליחות. היא לא נישאה שוב אולם יצאה עם איש העסקים אריה גנגר.

דליה בר ששת עם חברתה גילת אביב. עמוד הפייסבוק של גילת אביב, באדיבות המצולמים
תובא למנוחות הערב. ברשישת/באדיבות המצולמים, עמוד הפייסבוק של גילת אביב
  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully