וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שפוטר בשל ציוצים סרי טעם, דיסני מחזירה את במאי "שומרי הגלקסיה"

15.3.2019 / 20:30

ביולי 2018 פיטרו אולפני דיסני את ג'יימס גאן, במאי שני הפרקים הראשונים ושוברי הקופות בסדרת "שומרי הגלקסיה", לאחר שנחשפו ציוצים ישנים שלו ובהם בדיחות על אונס ופדופיליה. כעת מדווח אתר "דדליין הוליווד" שדיסני מחזירים את גאן על מנת שיביים את הסרט השלישי בסדרה

ג'יימס גאן. GettyImages
גאל את עצמו. ג'יימס גאן, במאי "שומרי הגלקסיה"/GettyImages

הבמאי ג'יימס גאן, שאחראי על שני הפרקים הראשונים שוברי הקופות של "שומרי הגלקסיה" של מארוול, יביים גם את הסרט השלישי ככלות הכל, כך מדווח הערב (שישי) אתר "דדליין הוליווד". כזכור, ביולי 2018 פוטר גאן על ידי אולפני דיסני אחרי שנחשפו ציוצים מטרידים שפרסם לפני כעשור, ובהם בדיחות בטעם רע על אונס ופדופיליה, דאחקות על סקס עם תינוקות וכיוצא בכך. ההלצות המחליאות הללו נשכחו במעמקי הרשת, אך צייצנים שמרניים שלו אותם מתהום הנשייה כנקמה על כך שהבמאי נוהג לתקוף את הנשיא טראמפ החביב עליהם. המהלך שלהם עלה יפה, והקולנוען אכן שילם מחיר כבד בעקבות החשיפה. בשעתו מיהר גאן למחוק את חשבון הטוויטר שלו, ולפני שעשה זאת הצהיר: "מי שמכיר אותי יודע שבתחילת דרכי הייתי פרובוקטור ונהניתי לשחוט פרות קדושות. עם השנים התפתחתי כאדם, וכך גם העבודה שלי וההומור שלי". לאחר מכן הוסיף: "אני מתנצל בפני כולם מעומק לבי. הרבה אהבה לכולם".

כעת נודע כי אולפני דיסני שוכרים מחדש את גאן, החלטה שלמעשה התקבלה כבר לפני מספר חודשים. נשיא אולפני דיסני, אלן הורן, נפגש עם גאן מספר פעמים כדי לדון בסוגיה. בזכות ההתנצלות של גאן והאופן שבו התנהל לאחר הפיטורים - האשים את עצמו בלבד ומנע דברי ביקורת מדיסני - הורן השתכנע למנות אותו שוב לבמאי. לאורך החודשים האלה לא נפגשו נציגי דיסני עם במאים פוטנציאליים אפשריים, מה שהותיר את הדרך פנויה לשיבתו של הבמאי המקורי. זהו מקרה נדיר בהוליווד, שבו אדם שפוטר או עזב בעקבות מעשי עבר, היכה על חטא ואז נשכר מחדש על ידי הגוף שהעזיב אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזרו עם אותה אווירה מוכרת. "שומרי הגלקסיה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם זאת, הסרט השלישי בסדרה יתעכב מאחר שבינתיים גאן נשכר לעבודה אצל המתחרה - די סי קומיקס. גאן יכתוב ויביים את סרט ההמשך של "יחידת המתאבדים", מה שמאלץ כעת את דיסני להמתין עד שגאן יסיים את מלאכתו שם לפני שיחזור שוב אליהם. עם זאת, את התסריט גאן השלים כבר לפני פיטוריו, כך שכאשר יתפנה יוכלו להתחיל בהפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully