וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הבא הוא אמיתי: להקת מינימל קומפקט מתאחדת להופעות נוספות

18.3.2019 / 8:00

אחרי ההצלחה הגדולה של איחוד מינימל קומפקט ב-2016, מתכננים חבריה - סמי בירנבך, רמי פורטיס, ברי סחרוף, מלכה שפיגל ומקס פרנקן - חזרה אל הבמות בחודש נובמבר הקרוב. גם הפעם זה יקרה עם אורח מיוחד: סולן הלהקה הבריטית Wire, קולין ניומן

מינימל קומפקט בהופעה. נמרוד סונדרס
הזדמנות נוספת. מינימל קומפקט בהופעה/נמרוד סונדרס

עדכון אחרון: 24 במרץ 2019.


שלוש שנים אחרי המפגש האחרון של מינימל קומפקט, מתאחדים שוב חברי הלהקה - סמי בירנבך, רמי פורטיס, ברי סחרוף, מלכה שפיגל ומקס פרנקן - להופעות בנובמבר הקרוב. זה קורה כשנתיים אחרי שהכרטיסים לחמש ההופעות שהתקיימו בבארבי בשנת 2016 אזלו תוך שעות ספורות, מה שהותיר מעריצים רבים מאוכזבים. מאז קיבלה הלהקה פניות בלתי פוסקות לסיבוב נוסף ממעריציה בארץ ובחו"ל, וכעת זה קורה. בסיבוב הנוכחי תחזור הלהקה להופיע בהיכל התרבות ת"א, שבו לא ביקרה כבר 13 שנים, ובמועדון רדינג 3. גם הפעם זה קורה עם אורח מיוחד: סולן הלהקה הבריטית Wire, קולין ניומן, שיצטרף אליהם על הבמה.

"אנחנו נרגשים מאוד להיפגש שוב יחד ושמחים לחזור לשירים שבכל פעם מקבלים משמעות חדשה ומחודשת", מסרו חברי מינימל קומפקט. "האהבה הגדולה של הקהל, שמאז 2016 שואל אותנו 'מתי שוב?', הופכת את המפגש הזה למיוחד כפליים. אנחנו הכי מוכנים לזה!".

להקת מינימל קומפקט נוסדה בשנת 1980 ופעלה במשך שבע שנים במערב אירופה. הלהקה גילמה תפקיד חשוב בתולדות הפוסט פאנק האינדי רוק והניו ווייב באירופה, ונחשבת עד היום לפורצת דרך בז'אנר שהיוותה השראה ללהקות רבות הפועלות כיום.

בעקבות הביקוש הרב ייערכו חמש הופעות.

מינימל קומפקט - תל-אביב 2019

2-3 בנובמבר - רדינג 3 (מופע עמידה)
6 בנובמבר - היכל התרבות תל אביב
9 בנובמבר - רדינג 3
10 בנובמבר - רדינג 3

מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל מחר (יום ג' 19.3) בשעה 08:00 בבוקר. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully