וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאודה", מרגי ואביתר בנאי: yes חשפה את התוכניות והסדרות לשנת 2019

18.3.2019 / 12:30

yes הציגה את הפקות המקור הבאות שלה, ובהן עונה שלישית ל"פאודה", דרמת המתח "חיה" שמחזירה למסך את דלית קהן, הסדרה "רק היום" של ניר ברגמן, סדרה העוקבת אחר אביתר בנאי ודרמה מוזיקלית בכיכובו של מרגי. כל הפרטים

טיזר "פאודה" עונה 3/באדיבות yes

באירוע שהתקיים הבוקר בתל אביב, yes הציגה את תוכניות וסדרות המקור שלה לשנה הקרובה.

בין הסדרות שיעלו במהלך 2019 ונחשפו באירוע: העונה השלישית של הסדרה "פאודה 3" (טיזר ראשון שלה תוכלו לראות למעלה), אליה תצטרף מארינה מקסימיליאן בתפקיד ראש דסק עזה; דרמת המתח "חיה" עליה חתומה דלית קהן כיוצרת ושחקנית ראשית, העוסקת בהומלסית הנקלעת לפרשייה של סחר בינלאומי בתינוקות (על הסדרה דווח לראשונה בוואלה! תרבות); הדרמה הקומית "חמישים" של הסופרת יעל הדיה על חייה של תסריטאית חד-הורית לפני גיל 50; הדרמה "רק להיום" של ניר ברגמן, העוסקת באסירים לשעבר הנאבקים להישאר מחוץ לחיי הפשע. האחרונה היא הנציגה הישראלית היחידה בתחרות הרשמית של פסטיבל הטלוויזיה הנחשב SERIES MANIA.

אביתר בנאי. ראובן קסטרו
נעקוב אחריו. אביתר בנאי/ראובן קסטרו

עוד יעלו בשנה הקרובה ב-yes: הדוקו ריאליטי "יס מן" שיוביל חנוך דאום, בהשתתפות קותי סבג, נועה ירון ואלברט אסקולה, ובמהלכו המשתתפים אמורים לעבור שינוי משמעותי בחיים; דרמת הפשע "המדובב" בכיכובם של אניה בוקשטיין, אור-בן מלך, עמוס תמם וליהוק מפתיע - ציפי שביט. הסדרה העוסקת במדובב משטרתי שמשתחרר מהכלא ויוצא למסע נקמה.

עוד נחשפו פרוייקטים חדשים של ערוץ yes דוקו, ובהם הסרט התיעודי "טיפה של אור: אביתר בנאי מחפש תשובה" העוקב אחר הזמר והמוזיקאי, בבימויו של דורון צברי; "דיין: המשפחה הראשונה" - סדרה תיעודית של ענת גורן בהשתתפות כל בני משפחת "האצולה הישראלית", כולל חשיפה לבתו הסודית של אסי דיין. בנוסף, צפויות עונות חדשות גם לסדרות "תאג"ד", "כבודו", "השוטר הטוב", "תום יער", "הבוזגלוס" ו"רון".

עוד באותו נושא

"בשבילה גיבורים עפים" ו"על הספקטרום" מובילות במספר המועמדויות בפרסי הטלוויזיה

לכתבה המלאה
דלית קהן, יוצרת וכוכבת הסדרה "חיה". ורד אדיר,
דלית קהן, יוצרת וכוכבת הסדרה "חיה"/ורד אדיר

בחזית הפקות הילדים תעלה הסדרה "גיבור אמיתי" שיצר אורי גרוס, בכיכובו של רן דנקר; "אמאמביכה"- קומדיה בכיכובה של עלמה זק; "פלמ"ח" - לראשונה דרמה יומית לילדים על תקופת הפלמ"ח וההעפלה; ודרמה מוזיקלית יומית מבית היוצר של יואב צפיר ואורי גרוס, בכיכובו של מרגי.

בנוסף, נמסר על מספר פיתוחים של יוצרים מוערכים, בהם פרויקט טלוויזיוני ראשון של רמה בורשטיין, דרמה תקופתית של שמי זרחין, סדרה קומית של היוצר רועי כפרי, סדרת מתח חדשה של אתגר קרת וכן קו-פרודוקציה בינלאומית למיני סדרה של שחר מגן ("בתולות").

באירוע נודע עוד מה היו התכנים הנצפים ביותר של yes בשנה האחרונה. בתחומי הדרמה, הקומדיה והדוקו ריאליטי התוכן הנצפה מכולם הוא הסדרה "פאודה 2", במקום השני "סיפורה של שפחה", במקום השלישי "הבוזגלוס 2", ובהמשך בסדר יורד העונה ה-15 של "האנטומיה של גריי", "האחיות המוצלחות שלי 2". העונה ה-14 של "האנטומיה של גריי", "על הספקטרום", "ככה זה", "המנצח" ו"חוקים משלה".

בתחום הדוקו התוכן הנצפה ביותר השנה היתה הסדרה "תיק חיי", במקום השני "קינג ביבי", במקום השלישי "בית. פזמון" ובהמשך "נתיב הסמים", "אריק איינשטיין: שיר אהבה סטנדרטי", "האזרח ק'", "היטלר: כרוניקה מצולמת", "המחתרת היהודית", "יומני אוסלו" ו"משפחה בטרנס". ובתחום הילדים הסדרה הנצפית ביותר היא "כפולה 2", אחריה "קופיקו 3", "כדברא 2", "אובוי", "קופיקו 4", "בית הכלבים 3", "כפולה 3", "כפולה 1", "סוואגרז 2" ואת העשיריה סוגרת "דאנסטורי".

מתוך הסדרה "דיין המשפחה הראשונה" של yes. יח"צ,
מתוך הסדרה "דיין המשפחה הראשונה" של yes/יח"צ
טל ליפשיץ והנרי דוד מתוך הסדרה "רק להיום". ורד אדיר,
טל ליפשיץ והנרי דוד מתוך הסדרה "רק להיום"/ורד אדיר
נועה ירון, יובל דיין, קותי סבג, אלברט אסקולה וחנוך דאום בסדרה "יס מן". ורד אדיר,
נועה ירון, יובל דיין, קותי סבג, אלברט אסקולה וחנוך דאום בסדרה "יס מן"/ורד אדיר
עמוס תמם ואור בן מלך בסדרה "המדובב". נטי לוי,
עמוס תמם ואור בן מלך בסדרה "המדובב"/נטי לוי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפיתוח: סדרה חדשה של הבמאי שמי זרחין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully