וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס על יאיר נתניהו: "מי שקורא להחרים את מירי מסיקה הוא בריון"

18.3.2019 / 23:36

המוזיקאית קרן פלס מתייצבת לצד חברתה הטובה מירי מסיקה לאחר העימות הסוער עם בנו של ראש הממשלה. פלס: "כל מי שקורא להחרים אותה מצטרף לילדים המפחידים שהיו מקפיאים לנו את הדם. אנו כבר לא ילדים ונעשה הכל כדי ששיח מתלהם ותוקפני כבר לא יהיה לגיטימי"

לאחר קריאתו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, להחרים את הופעותיה של מירי מסיקה, חברתה הטובה המוזיקאית קרן פלס מתייצבת לצדה ומבהירה: "כל מי שקורא להחרים אותה, מצטרף לילדים האלה, הבריונים, המפחידים, מבית הספר, שהיו עוברים לידנו ומקפיאים לנו את הדם". עוד הוסיפה פלס וכתבה: "אנחנו כבר לא ילדים. הבאנו ילדים לעולם ויש להם בית בישראל. נעשה הכל כדי ששיח מתלהם ותוקפני כבר לא יהיה לגיטימי".

הסיפור התחיל לפני כשבוע, כשהנשיא ריבלין גיבה את דברי רותם סלע נגד הדרת הערבים. בתגובה לכך, ענה לו יאיר נתניהו בלעג: "זה הכל כי בני עמך בחרו בדרך הטרור. מה אתה מתפלא", ובכך לגלג על אמירה ישנה של הנשיא. הזמרת מירי מסיקה כתבה בתגובה באינסטגרם: ""הבן החשוך של ראש הממשלה הרשה לעצמו להשתלח בנשיא המדינה ובעוד כמה על הדרך. קראתי את כל השתלשלות העניינים ואני לא מצליחה להירדם. הדעה הפוליטית שלי מאוד מורכבת. יש לי חברים מכל קצוות הקשת הפוליטית שאיתם אני מנהלת דיונים עמוקים ונוקבים, מתוך הבנה שיש אחוז אחד שאולי אני טועה, שאולי אני יכולה ללמוד משהו גם מאנשים שאני לחלוטין לא מסכימה איתם. אבל יש דבר אחד שאני בטוחה בו ואלחם עליו תמיד, והוא הזכות להביע דעה במדינה שהיא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון - במדינה שלי! שלנו!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בעצם למה מחר?". פלס ומסיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו מיהר כמובן להגיב לדברים: "בחיים היא לא העלתה פוסט אחרי פיגוע. לא העלתה אחרי האונס והרצח המזעזע של אורי אנסבכר לא מזמן", כתב על האמנית. "היא שוכחת כנראה שרוב העם הוא ימני והיא תלויה בעם הזה כדי להתפרנס. קורא לכל ימני וימנית להחרים את מסיקה ולא ללכת להופעות שלה. הגיע הזמן שהאומנים האלה שרגילים לירוק לעם בפנים ואז להתפרנס מהם, ילמדו את הלקח".

היום, כאמור, כתבה קרן פלס פוסט תמיכה במסיקה ברשת האינסטגרם: "זאת חברה שלי, החכמה הרגישה והאמיצה. זאת מירי שתמיד הייתה ותמיד תהיה מקור השראה ומוזה. כל מילה שלה היא מילה שלי. כל מי שקורא להחרים אותה, מצטרף לילדים האלה, הבריונים, המפחידים, מבית הספר, שהיו עוברים לידנו ומקפיאים לנו את הדם. אבל אנחנו כבר לא ילדים. הבאנו ילדים לעולם הזה ויש להם בית בישראל. נעשה הכל כדי ששיח מתלהם ותוקפני כבר לא יהיה לגיטימי מחר. בעצם למה לחכות למחר.
אוהבת אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully