וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטינו חוזר: צפו בטריילר הראשון של "היו זמנים בהוליווד"

20.3.2019 / 15:49

הצצה ראשונה לסרטו החדש, המדובר ועמוס הכוכבים של קוונטין טרנטינו, שיעלה כאן בקיץ הקרוב. עלילת הסרט מתרחשת ב-1969, ומגוללת את מעלליה של כנופיית צ'רלס מנסון. בין היתר מככבים לאונרדו דיקפריו, בראד פיט ומרגו רובי. צפו בטריילר הטרי והמתורגם

טריילר "היו זמנים בהוליווד" של קוונטין טרנטינו/באדיבות א.ד. מטלון ופורום פילם

כל סרט חדש של קוונטין טרנטינו הוא חגיגה מסקרנת, וזה נכון כמובן גם לסרטו החדש והנוצץ במיוחד, "היו זמנים בהוליווד". הסרט המדובר מתרחש ב-1969, שנה סוערת במיוחד בהיסטוריה האמריקאית - בין השאר כיוון שבמהלכה רצחה כנופייתו של צ'רלי מנסון חמישה אנשים, בהם השחקנית שרון טייט, זוגתו של רומן פולנסקי שנטבחה בעודה בהיריון.

מרגו רובי תגלם כאן את הכוכבת המנוחה, ובצידה יופיע לאונרדו דיקפריו בתוך כוכב דועך, ובראד פיט יגלם את חברו הטוב וכפילו הנאמן. ומי עוד משחק? מי לא - אל פצ'ינו, אמיל הירש, ברוס דרן, דקוטה פנינג, לינה דנהאם וגם לוק פרי עליו השלום, שזו נרשמה כהופעתו הקולנועית האחרונה.

לפי השמועות, הסרט יערוך את הבכורה העולמית שלו בעוד כחודש וחצי, במסגרת פסטיבל קאן. כך או כך, הפצתו המסחרית הרחבה תהיה בקיץ הקרוב, ואצלנו הוא יעלה בשמונה באוגוסט. אפשר לקוות כי טרנטינו ישלב בין עלייתו לאקרנים בארץ לבין ביקור משפחתי כלשהו, וינכח כאן בעת הבכורה. בינתיים, אתם מוזמנים ליהנות מהצצה ראשונה לסרט המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully